Repte CCIV: Repesca/NOK

domingo, 31 de julio de 2011

5 comentarios:

Marçal dijo...

Em sona a la foto whatsup que últimament la càmera del teu Iphone ha hagut de fer! La repesca em costa i el NOK ja no sé ni a què es refereix....

Sergio dijo...

Punt a la teva expressió facial.

No veig la relació amb repesca ni entenc que vol dir NOK

Anem fins aquests dies!! Gloria a les Santes!

Damián Costa dijo...

M'ha agradat la força del teu "geto" (de fet, és com si et sentís cridar mlt a prop de la meva cara) pero m'ha agradat més l'altra.

Jo tampoc trobo la repesca o el NOK. ¿Ens podràs explicar què és el NOK? Perquè jo l'única cosa que he trobat és alguna cosa referent a Nokia i una cultura africana extinguida abans del 500 a.C. Que no volguessis fer de "negret" cridaner...

Octavi dijo...

Gracies a tots pels comentaris i vots... vot!! jojojo

El fet de cridar era per donar a entendre que estic fins els collons de tot i de repesques també (Que es gratis).

Realment té poc a veure amb el tema proposat i la par de NOK jo tampoc sé qué vol dir...

I si, està feta amb l'IPhone, però amb efectes i tractament posterior.

Re-Xiula!!

Lluis-T dijo...

gran xiulador!!
haig de dir que hem tingut poc temps i que hem fet el que hem pogut. Però el teu geto un altre cop??? no point.
Per als que heu preguntat, NOK vol dir Not Ok, tanto google y tanta pollas y a ningú selihaocurregut? que si nokias que si una cultura africana extinguida????pero estem sonats???