Repte CC: "Repte homenatge"

sábado, 2 de julio de 2011

9 comentarios:

Grey dijo...

Estaba clar i algú ho habia de dir... Vist com li anaven les coses amb el joc a en Damià, aquest era un final cantat!!!!!

Un cop més, hem anat un pas més enllà de la proposta que habia fet l'autor original, i ens mostres el final de l'historia amb les cartes. Una visió diferent, una mica de victoria front la derrota de l'original. Has vençut a la temptació, i amb inteligencia, si no jugues be, nos cargamos la baraja!!!!

I el punt de vista també invertit, per acompanyar a l'evolució de l'idea...

I... en format cuadrat!!! Tú? Noooooooo XDDDDDDD. Amb el que has donat pel cul amb aquest format, no l'arrives a fer i li calo foc a la fotu!!!! XDDDDD

Felicitas i bon repte!!!!

Xesca dijo...

El primer cop que vaig veure aquesta imatge vaig tenir la sensació de que estava vista a través d'un tub... I això em va portar al cap el Repte "Azucarillo Pop" (Març del 2009), amb la foto d'El Costillero on explicava com estava feta als comentairs:"el reflexe és l'interior d'un tub de Coure de 32"...".

Però... El Costillero no participava al Repte 200, així que... Two stones.

Però... Hi havia les cartes! I... Qui malgrat no dur camisa suava com un condenat amb 2 d'elles a les mans???
Sí senyor!, en Damià!

Lluis-T dijo...

collons,heu deixat poc a comentar a la resta, entre Grey i la Xesca ho heu comentat i encertat absolutament tot!
En qualsevol cas, som-hi.
Veient les cartes, la primera persona que em va venir a la ment és en Damià i el seu repte diners. Potser barrejat amb elements dels reptes "antagònic" i "espejismo"?
El que no acabo de veure massa la història de les cartes ¿xuclades?. Inclús diria que es veu un reposa-canells d'orinador.
Tampoc li veig cap significat a una K45k1067...nuse, potser juguem a la versió Omaha?
No point!jaja

cmntez@gmail.com dijo...

Doncs aquí a primer cop d'ull he coincidit amb la Xesca amb la foto de l' "asucarillo...". Però no m'ha succeït com ella i no m'he adonat que el "Costi" no participava per tant he hagut de descartar i mirar qui quedava.

Damián Costa dijo...

Moltes gràcies, Sergi!!!

Al principi m'ha costat veure com anava composada (tenia clar que era per mi, l'homenatge) però finalment he vist la paperera. D'aquestes que (abans de la llei anti-tabac) portava un cendrer a la part de dalt, que ara falta. Així, el reposa-canells d'ordinador seria per on es llencen les coses.

El tema s'assembla al d'en Marc en l'homenatge a Gerard: el moment post-foto-original, un "anar més enllà" (com algú a dit) en la foto original per sapiguer què passa després.

Gràcies de veritat.

Bon repte.
Llarga vida al Repte Virus-T!!!

Xesca dijo...

Era una paperera!!!!!!!
Ara sí que ho veig.
Gràcies Damià!

Ja ja ja... Bé, no deixa de ser un tub, no? No de 32" però sí un tub :)

Octavi dijo...

Molt bona foto (Abstracte, com ami em posa palote) i molt ben trobat l'homenatge. No era fàcil en Damià, té fotos molt diferents i sempre sorprenents.

Mola l'inversió de rols en la foto, mola tot!!

Bon repte!!!

Marçal dijo...

Les cartes porten ràpidament a pensar amb el Damià però no entenia d'ón carai sortien i/o on anaven. Ara ja ho veig! Bon repte!

N'Arnau dijo...

Em quedo una mica amb la percepció d'en Grey i l'homenatge en forma de frame d'una pel·licula encara no escrita però amb final feliç...Bonic.Ara em sembla que veig la forma de la paperera.Llàstima,em semblava que si però encara no.