Repte CC: "Repte homenatge"

viernes, 1 de julio de 2011

8 comentarios:

Grey dijo...

Hum, un altra que m'ha costat, però penso que finalment la fotu va dedicada a... en Marçal!!!

Crec recordar que el to vermell de la tela que has fet servir, em condueix bastant ael to d'alguna fotu insinuant d'en Marçal, i la copa de cava a les copes de vi sobre el cotxe del seu repte 100.

El comptagotes a una imatge que si no recordo malament abocaba les lletres del texte d'un llibre o algú així.

Vamos, que es un homenatge a on has creat un "bodegón" amb els elements que ens recorden a les creacions d'en Marçal, si no m'equivoco en l'homenatgeat, es clar...

Felicitats i bon repte!!!

Xesca dijo...

Jo també penso que l'homenatge és per en Marçal.
És una xeringa qui aboca el texte al llibre, però de fons hi ha un comptagotes, i això és el que em va portar a "descobrir" l'homenatjat.
M'agraden molt els colors d'aquesta imatge.
Felicitats Imma!

Lluis-T dijo...

També diria que per eliminació...
certament, colors vermells i copes de vi... sempre porten a en Marçal i les seves noies, enveja de tots els participants masculins del repte.
S'ha de entendre el compagotes i el llibre també com a elements del repte "poció màgica". Potser trobo a faltar algún element més clar d'identificació amb l'obra reptil d'en Marçal.

cmntez@gmail.com dijo...

Jo he fet servir la tècnica lluïsana del descart. Bon trencaclosques i molt ben rumiat. He dit.

Damián Costa dijo...

La veritat és que era difícil, però al final ha sortit l'homenatjat.

Un bon bodegó i és curiós que les dues noies del repte hagueu triat una proposta semblant.

Jo el vermell de les teles el relaciono amb el tomàquet de "El menjar japonés", un dels reptes que més m'agraden. Jeje. Encara que també tenim el sofà amb la pose eròtica d'en Marçal, el cotxe recursiu, el vellut de la cadira del monstre de l'armari,...

Bon repte.
Llarga vida al Repte Virus-T!!!

Octavi dijo...

Jo tampoc tenia ni idea de quí era. Però per eliminació... Gol!

Molt ben trobat el fet de fer un bodegó pel rei dels bodegons.

Bona idea i bon repte!!

Marçal dijo...

Gràcies Imma! A primera vista no vaig tenir clar si anava per mi, però el comptagotes de la poció màgica, el vermell que ni jo era conscient de que aparagués tant en els meus reptes, i la cosa bodegonera, van anar evidenciant el resultat. Gràcies!

Bon repte!

N'Arnau dijo...

Aquest homenatgat no hagués aconseguit encertar-lo d'entrada...Però cert és que com ja s'ha dit i algú va dir hi ha un "puto amo" per tot,i el bodegó li és tan propi al marçal com ho seria el fet de qué és un tio alt.Bon encert Imma.