Repte CC: "Repte HOMENATGE"

viernes, 1 de julio de 2011

14 comentarios:

Grey dijo...

HUm... mira que m'ha costat aquesta... XDDDDD

PErò la meva conclusió final es que... es pa miiiiii!!!!!!!! XDDDDDDDDDDDDD

Genial!!!!! has reproduit una precuela de l'historia, totalment fidel a l'original. Si jo vaig reproduir l'illa, tu els flashbacks!!!

I no només l'historia, el primer plà desenfocat de qui els observa, i el gastu en clicks!!!!!!!

Moltes gràcies per la teva fotu, que desde el meu parer, amb renyida lucha amb alguna altra, es posiblement la millor d'aquest repte 200!!!!! I no perque sigui el meu homenatge, eh! XDDDDDDD

Felicitats i bon repte Marçal!!!

Xesca dijo...

Una altra que no deixava espai per a dubtes :)
Moníssima la posada en escena.

I jo em pregunto... Els Clicks son vostres o els demaneu prestats??? :P

cmntez@gmail.com dijo...

"Al partir un beso y una flor
un te quiero una caricia y un adios
es ligero equipaje para tan largo viaje
las penas pesan en el corazón
Más alla del mar habra un lugar
donde el sol cada mañana brille más
Forjaran mi destino las piedras del camino
lo que no es querido siempre quedara"

Si haguessin fet cas els de Lost a Nino Bravo potser no s'haguessin estavellat. Sense dubte el creador versionat també ho ha vist.

Lluis-T dijo...

and the winner is...
brutal la ilumninació, els desenfoc fidel a l'original (perquè original nomès i ha un eh!), el vol d'oceanic...

el millor homenatge possible.

PD:per cert, aprofito per comentar i felicitar a en Grey perquè la foto homenatjada ha tingut un admirador secret a la expo de Sant Celoni i s'ha venut. Ell és molt modest i no ho volia dir, aixi que dixit. Felicitats

Xesca dijo...

Allah!!! Que guai!
Felicitats Grey (i no siguis tan modest!).
Gràcies Lluís per compartir el "secret" :)

Damián Costa dijo...

M'ha encantat. Segurament perquè, a més de fer un bon homenatge, m'has tocat la fibra televisiva. Jeje.

La reproducció ha estat de les més fidels del repte, però el que realment m'ha agradat ha sigut el canvi de contingut: veure el flashback que ens portarà a la foto d'en Ramon crec que és el punt fort de la foto. Més que no pas la part tècnica (a la que ja ens tens acostumat, "bribón").

Bon repte.
Llarga vida al Repte Virus-T!!!

Octavi dijo...

Jojojo Boníssima!!

Una precuela a una de les millors fotos del repte.

Brutal el muntatge que t'has currat (Com sempre).

I felicitats Grey per la foto venuda!!!!

Bon Repte!!

Damián Costa dijo...

Bé, ahir vaig estar comentant, però en aquest repte també ha d'haver un guanyador.

No vaig votar perquè si ha hagut alguna vegada un repte difícil per votar és aquest: a vegades ens trobem amb un parell de bones fotografies, però avui ho són totes.

Després de molt rumiar entre totes les possibilitats, he anat descartant i, finalment m'he quedat amb aquesta. Us ben juro que m'ha costat molt decidir-me entre les 3 finals, i encara no estic segur.

PUNT PER EN MARÇAL.

Gerard dijo...

Increïble muntatge Marçal com sempre.
Només criticaria el desenfoc del terra que es veu una mica estrany. Però és innegable que està curradíssima, i que fa honor a la seva original.

Per cert, no et miren malament la gent quan els hi demanes que et deixin els clicks?
Sigui com sigui, ha valgut molt la pena!!

Felicitats per la imatge!!

Marçal dijo...

Moltes gràcies pels comentaris! El Mateix divendres encara no tenia ben clar què fer! He de dir que inicialment la idea d'aquest repte d'Homenatjar a tots i cadascun dels reptaires i cadascú a algú diferent, no m'acabava de fer el pès. Però vist el resultat veig un repte 200 mooolt digne. Ha estat un treball molt experimental i fà molta gràcia de veure què ens ha arribat i en què ens fà pensar la persona a qui homenatjavem.

Tot i que tenia clar que la foto de Lost era de les què més m'agrada del Ramon, no sabia com encarar la cosa. He de dir que el dia que es va fer aquest repte, jo no tenia ni idea qel que era això de Lost! Per tant, en aquell moment la foto per a mi mancava de sentit. Vista la sèrie, sobretot el plot inicial, ho vaig entendre tot!

El tema flashback em va donar la opció de no haver d'anar a la platja ni a la selva! Necessitava però, si o si, uns clicks que jo no tinc i alguna mena d'avió que tampoc tinc!

Aquí entra la família Vallverdú - Sàez, que tenen les joguines dels seus dos fills molt ben endreçades!!!

Està feta en un polígon industrial i la gent que passava devien estar ben Perduts veient-me ran de terra estirat amb els clicks i l'avió més famós de Oceanic.

Per a la il·luminació, la llum solar i un lastolite platejat que sempre porto al cotxe i que recomano a tothom!

Gràcies

Marc Arisa dijo...

Clarisima!!! es l'inici de LOST!!!
M'encanta!!!

N'Arnau dijo...

Una fotografia-homenatge crec que impecable.Net i polit.Una manera de fer.Enhorabona Marçal.Ets un tio alt.

Octavi dijo...

Un moment... Qui es el personatge desenfocat del primer terme? Es jacob? Es jack? Si es Jacob no es l'inici sino una precuela... I si es el Jack, deu ser quant vol que tothom torni a l'illa per tant es la 4 o la 5...

Marçal dijo...

Octavi, com que estava allà darrera seu, vaig pensar que el tenia prou a la vora per preguntar-li qui era i ho vaig fer. Em va dir "això ara no toca"