Repte CCII "El què fem és secret"

domingo, 17 de julio de 2011

9 comentarios:

Xesca dijo...

:O La casa de la rateta és un duplex!!! :D

Marc Arisa dijo...

Osties noiis he anat mlolt de cul aquests dies i no he pogut fer la foto. Em sap greu.

Grey dijo...

Be, clarament la teva imatge es l'inspiradora de la que jo he penjat. Aquella nau industrial misteriosa, en ple desert d'Arizona, a on una petita porta ens condueix cap a un mon de coneixements desconegut per la majoría.

Una cosa tan cotidiana com una porta i el misteri que pot amagar darrere.

Com a imatge no em mata especialment, i més veient treballs teus per aquí que resulten espectaculars, però si m'agrada que la porta sigui tant petita i l'espai tan gran. Li dona un aire d'insignificancia que fa que la pregunta de que hi amaga al darrere es faci més latent.

Puntu!!!!!!! XDDDDD

Xesca dijo...

Voto per el duplex de la rateta :)

Seriosament, la foto em provoca una mica de vertigen. La façana em sembla immensa. I em quedo tota encuriosida per saber on arrenca l'escala, què hi ha darrera de la porta...

Punt!

Octavi dijo...

Una imatge molt xula encara que no original. Sigui com sigui mola. Currada com sempre.

Punt!!

cmntez@gmail.com dijo...

Bona abstracció! Tot i que la linia vertical trobo que càrrega massa aquest terç de la imatge i potser la sensació de gran-espai hagués sigut encara major si haguessis portat una mica de morter a la butxaca per fer-la desaparèixer. Però és molt bonica inclús el fet d'haver escollit el b/n.
P.U.N.T.!

Gerard dijo...

Molt bona fotografia.
El mur sembla enorme i infranquejable. Reforçant la idea del secretisme.
Punt!

Gerard dijo...

Molt bona fotografia.
El mur sembla enorme i infranquejable. Reforçant la idea de secretisme.
Punt!!

Lluis-T dijo...

m'agrada perquè em ve a la ment els ovnis amagats pel govern USA en una nau al desert de nevada.
La sensació és que es fa alguna cosa secreta dintre d'aquesta nau i la manera en que has fet la composició i el tamany petit de la porta refoça l'idea de quelcom secret