Repte CC - Repte Homenatge

viernes, 1 de julio de 2011

11 comentarios:

Grey dijo...

Potser sembla dificil, però ràpidament vaig veure per qui era aquesta fotu, i penso que es per en... Gerard!!!!!

I el titol seria: Els ous de vacances!!!!!

Aquells ous que viatjaven en el metro d'en Gerard, estàn cansats de músics rumanesos, gitanes amb paperets i velles que es llençen a per els seients com si fossin orcos de mordor, i han pres una inteligent decissio, VACANCES!!!!!

Molt bona idea i molt divertida!!!

Felicitats i bon repte!!!

Xesca dijo...

Només veure els ous, em va venir al cap en Gerard... I no vaig mirar res més, així que no sé ni quina relació hi té la piscina o la pilota en qualsevol altre Repte...
Des de fa un temps pateixo una estranya paranoia... Quan agafo el Metro penso en ous i en en Gerard, i quan veig ous penso en en Gerard i en el Metro... :D

Lluis-T dijo...

una de les que més m'ha agradat.
al principi no ho veia, però quan he ampliat la imatge i he vist que eren ous he pensat... els ous d'en Gerard al metro o... també podrien ser els ous d'en Marçal al repte "catàstrofe compartida".
però per eliminació han de ser els ous d'en Gerard. fins als mateixos.

cmntez@gmail.com dijo...

Una foto "delial de la muerte" si ja ens va deixar clavats a la cadira els ous que va posar en Gerard al metro ara va i aquests se'n van de vacances. Per reis em demano uns ous així.
Bona!

Damián Costa dijo...

Al principi pensava que aquesta era la foto del meu homenatge pel repte "La redacción del verano", però els ous (i identificar l'autèntica) ho van deixar clar.

M'encanta la idea dels ous de vacances: has portat una idea que molts hem pensat alguna vegada a a pràctica, ¿què es va fer dels ous després de fer la foto? Acabarien trencats? ¿A la paella?... No, de vacances!

Bon repte.
Llarga vida al Repte Virus-T!!!

Imma dijo...

Doncs jo pensava que era per mí, la relacionava amb la de "paissatge imaginari"... quin despisting. Bon muntatge i divertida foto.
Felicitats!!

Octavi dijo...

Els ous de vacances jejeje!! He de dir que jo anava perdut amb aquesta...

Molt bona idea i bona foto homenatge!!

Bon repte!!

Marçal dijo...

Jo també anava perdut! El delial em despistava una mica i creia que era el desglosador del trencaclosques.
Un cop llegits els comentaris i pensant en els ous, ja està ben aclarit!

Bon repte!

Gerard dijo...

Coi!!!!!
Els meus ous!!! els vaig perdre al metro fa temps i mai més en vaig saber res!!
I els molt cabrons de vacances!! Quan puguis me'ls tornes que els necessito.

Moltes gracies per la imatge Marc, molt enginyosa i divertida.

Marc Arisa dijo...

jajajaja m'alegro molt que us aguí agradat tant.
Des d'un principi tenia molt clar que l'homenatge tenia que ser dels teus ous jajaja dit així sembla una altre cosa, i que millor que desprès de les jornades laborals agafant el metro cada dia, cansats de mirades estranyes i de lius amb la policia, unes vacances ben merescudes.

Gracies pels comentaris!!
Llarga vida al Repte Virus-T!!!

Gry, evidentment el titolde la foto es Els ous de vacances. :D

N'Arnau dijo...

Aquí descansen els ous d'en Gerard.Bonic epitafi.Simpàtic homenatge.Bona Marc.