Repte CC: "Repte homenatge"

viernes, 1 de julio de 2011

8 comentarios:

Grey dijo...

Octavi, que havies de fer un homenatge a algú!!! No fer-te una fotu mentre retoques a casa amb la criatura!!!!!

Com? Que l'ha publicat en Damià? Ostres!!!! Doncs serà que en Damià, per fer un homenatge a el Xiulador del repte, ha reproduit el moment en que es submergeix a les seves creacions!!!!!! XDDDDDDD

Felicitats i bon repte!!!

Xesca dijo...

No sé si era el seu propòsit quan va "crear" el personatge però em temo que en Bataman passarà a l'història :D
El detall de la criatura és sublim.
Damián hijo, l'has clavat! XDDD

Lluis-T dijo...

bé, molt evident!.
M'agrada el detall, el nen als braços i el rellotge a punt de marcar la mitjanit i el termini del repte que s'esgota inexorablement.
Crec que hi ha un punt de tendressa i de reconeixement personal als esforços de l'Octavi per participar sempre en aquest repte centenari, malgrat les obligacions familiars.
point!

cmntez@gmail.com dijo...

Després del ous o abans d'ells la millor de les versions.

Sergio dijo...

Aquesta m'agrada especialemnt!! Vas anar a casa de l'Octavi o que????

Octavi dijo...

Jojojo pero si es casa meva!!!

Vas consultar a algú o qué?

Aquesta estampa es exactament com es, un Imac, un racó i el jiuman a la falda (-Que es aixó papa? - Un diuix...)

Gracies per l'imatge Damián! Molt bona idea i molt però molt encertada la recreació!!

Bon repte!!!

Marçal dijo...

Molt bona idea Damià! És la imatge que tinc de l'Octavi en plena acció al reu racó de treball!
Bon repte! Si senyor! I el Jiuman hi fa de cirereta!

N'Arnau dijo...

Hòstia Damià.Coincideixo amb la resta.Haurem de quedar per que ens sotmetin a una tomografía axial computarizada i comprobar si compartin connexions senso-neuronals...Tal que així m'havia imaginat l'homenatjat alguna vegada(eteneu-me,no és que em vulgui imaginar l'Octavi cada dos per tres però l'una o dues vegades que ho he fet era així mateix).Molt bona i encertada idea.