Repte CC totalment exitós!!!

sábado, 2 de julio de 2011

Aquesta entrada es únicament per felicitar-vos a tots per no haber fallat, per les vostres divertidas idees, i per haber arrivat, ara ja si, a l'edició nº 200 d'aquest repte de VirusT.

Ara, per acabar de fer-lo un éxit aclaparador, toca comentar els treballs dels companys, i el propi, que de bon segur teniu coses a dir sobre la vostra feina.

Si clickeu sobre l'etiqueta de  Repte CC (Repte 200), podreu veure totes les fotus del tirón, sense salts de pàgina, per coretsía de la Xesca, que les ha etiquetat totes correctament.

Donem-li les gràcies també a la Marina (la majoria ja la coneixeu), que de forma altruista i eficient, s'ha encarregat de fer el sorteig i enviar els mails a tots els participants, per tal que tots estiguessim en les mateixes condicions (es un sol, jejeje)...

I ara si, comenteu les imatges (a ser posible fins dilluns a les 12:00, però seràn benvinguts tots els comentaris encara que arrivin una micona més tard), i no se vosaltres, però amb reptes així, tinc la sensació que aixó ens pot durar molt de temps i amb molta salut!!!

Salut i bon repte!!!

20 comentarios:

Sergio dijo...

Ramón, però em de dir a qui homenajeamos? Jo encara no tinc clar qui ha fet una fotohomenaje a mi mateix, com ho fem d¡per descobrir-ho?

Grey dijo...

No se, que cadascu digui el que li sembla, o aclari a qui li ha fet, al libre albedrio.

Si alguna fotu ofereix molts dubtes, que qui l'ha fet ho expliqui.

Jo penso que tinc localitzats ja qui es qui a cada fotu, fins i tot la teva... XDDDDD

Xesca dijo...

M'afegeixo a les felicitacions i els agraiments.

Ara a per el 300... 2 anys que a ben segur passaran volant perquè el temps no té més ales que les dues sagetes del rellotge però... VOLA!

Gràcies a tots/es!

cmntez@gmail.com dijo...

Joder quin curro! Ha sigut com escalar he anat de la primera a la última i quan arribo al cim em trobo això.

Bon repte 200!!!

Marçal dijo...

Hola a tothom! A veure si avui a la nit tinc temps de comentar una mica les fotos. Ara només volia felicitar al conjunt per a la participació que ha estat notable.

Que segueixi així!

Per cert, jo no tinc clicks de playmobil i els vaig haver de demanar a una familia joveneta i prematura que amb dos nens, m'assegurava el tir. I l'avió també!

Salut!

Octavi dijo...

Moltes gracies a tots el organitzadors/es i a tots per participar.

Molt divertit i molt xulu amb u!!!

Llarga vida al repte!!!!!

Octavi dijo...

Per cert, repto ja? O esperem a demà?

Sergio dijo...

Pos ae, algo he comentat, els vostres comentaris son molt coincidents amb la meva idea o sigui que aquí ho deixo.

Molt bona feina a tots i gracies per l'esforç!!

Gerard dijo...

Increïble muntatge Marçal com sempre.
Només criticaria el desenfoc del terra que es veu una mica estrany. Però és innegable que està curradíssima, i que fa honor a la seva original.

Per cert, no et miren malament la gent quan els hi demanes que et deixin els clicks?
Sigui com sigui, ha valgut molt la pena!!

Felicitats per la imatge!!

Marçal dijo...

Gerard, a la Família Vallverdú - Sàez els hi vaig explicar molt bé el què anava a fer ( que porta una estoneta...) i llavors ja ho van entendre. Fins i tot, per facilitar el procés d'entesa, vaig dur en un A4 una còpia de la foto del Ramon que va treure de dubtes a tot el què poguéssin estar pensant.

Ells també han vist Lost i això també va ajudar a que no s'extranyéssin massa.

Lluis-T dijo...

Octavius, jo crec que ja pots reptar avui.
De tota manera, que continuin els comentaris del repte CC!

Xesca dijo...

Quin desencís que els Clicks siguin prestats... Jo que ja pensava en un Virus Nit dedicat a ells... :´(

Grey dijo...

Els meus son de propietat... Vaig haber de comprar-los junt amb l'avió... Ains... jejeje

Xesca dijo...

:O És ben veritat que sempre hi ha un llum d'esperança al final del tunel... XDDD

Marc Arisa dijo...

FELICITATS A TOTS!!!!

VISCA EL REPTE VIRUS-T!!!!!

Imma dijo...

Pocs blogs hi ha amb tanta participació. Us felicito per les ganes i l'empenta i en especial als roganitzadors del repte 200. Per mi un luxe estar emmig de tant nivell i creativitat. Felicitats i visca el Repte.
Abraçades.

cmntez@gmail.com dijo...

17 comentaris i cap paraulota. Som la puta hòstia!!!

N'Arnau dijo...

Per cert!Gràcies Marina per la teva aportació a la bona culminació d'aquest RETE 200...I per tenir entretingut el Ramón de tan en tan ja que últimament m'empaitava massa i em sentia violentat per treure'm-el de sobre.T'estàs guanyant el cel.

Octavi dijo...

(ve dels comentaris al post "primera vegada") ... I escriure aqui (per fer-ho fàcil de trobar) qui creiem guanyador del repte CC votant.

Damián Costa dijo...

Crec que s'hauria de votar el repte CC (sense deixar el curs normal del repte) i fer un sopadet per investir al guanyador, ¿no?

Com que Ramon, i Nina (moltes gràcies per tot, Nina), s'han currat el repte CC; jo m'ofereixo per buscar un lloc per sopar i trobar-nos tots. Que hi ha gent que encara no es coneix (jo fa tant que no veig a l'Octavi que he oblidat lo guapo que és).

Ea!