repte CCIII "Finestra amb vistes"

domingo, 24 de julio de 2011

10 comentarios:

Lluis-T dijo...

punt!
despres comento

Octavi dijo...

Punt Express!!

cmntez@gmail.com dijo...

Mmm... Punt! Podia haver sigut un arbre, una papallona, una garça, un indignat, el Clint Eastwood... Mmm.

Lluis-T dijo...

has despertat el meu costat "voyeur" amb aquesta suggerent proposta.
Aquestes branques en primer plà ajuden a reforçar aquesta sensació de mirar des de un lloc amagat.
Bona proposta!

Gerard dijo...

punt!

Lluis-T dijo...

ep, que som a dimecres!!!! volem nou repte!

Marçal dijo...

jo estic molt liat aquesta setmana i ho tinc complicat. Ahir li vaig enviar un miss al Sergi per passar-li el repte a ell però no ha piulat... Algú vol prendre les regnes?

Lluis-T dijo...

jo m'ofereixo, algú més?

Octavi dijo...

Jo, gol!! Som-hi!!

Sergio dijo...

Eps, no he vist aquest missatge que diu en Marçal... hosento, a Maratò son Santes i tampoc podría haver agafat el relleu!