Repte CCI: Primera Vegada

domingo, 10 de julio de 2011

7 comentarios:

Marc Arisa dijo...

WAAAAUUUU les dues fotos son impresionants.

A mes les 2 tenen un enfoc similar. i a sigut dificil decidir.
xo finalment l'altre m'ha arrivat mes.
No hi ha pany.

Xesca dijo...

Una galaxia impressionant però el Geyperman m'ha pogut més.
Bona feina :)

Sergio dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Sergio dijo...

Puntazo!!

2001 forever!

Imma dijo...

A mí em produeix més por que sorpresa tot i que la imatge és molt bona.

cmntez@gmail.com dijo...

Doncs m'ha sigut difícil donar el punt. Veig que el tema extraterrestre ha donat fort. Estas a la platja de nit, ben sopadet la fresqueta, por...cigarro et tombes mires el cel negre ple d'estels el cap comença a viatjar fas un altre cigarru i comences a veure ovnis i t'abdueixes o et deixes abduïr, "tanto monta, monta tanto" i al final succeïx.
Plasca! (soroll d'abducció)
També em sembla molt arriscada la composició d'en Marçal em fa fixar-me més en el centre fosc deixant a ell i la llum com menys important a la imatge. Una posada en escena amb molta intenció.
Voto per l'Octavi.

Octavi dijo...

Gracies a tots pels comentaris i vots (Crec que es pot donar per finalitzada la votació)!!

Com bé ha dit el Sergio aqui volia recrear el rotllo "Dios mio, está lleno de estrellas..."

Però jo també hagués votat la del Markaaal!!

Salut!