Repte CCI: Primera Vegada

sábado, 9 de julio de 2011

7 comentarios:

Marc Arisa dijo...

WAAAAUUUU les dues fotos son impresionants.
Ha sigut dificil xo finalement em decanto per aquesta.

Sobretot m'encanta la llum i la escena, es com una peli de ficció.

PUNT!!!!

Xesca dijo...

Un gran pas: dels Clicks als Geypermans... ;)

Em sumo als comentaris d'en Marc. M'agrada el caire fantàstic de la imatge.

Punt!

Sergio dijo...

Brutal la il·luminació. En principi he pensat en sexe però després de donar-li un altre cop d'ull m'agrada més pensar en abduccions!!

No et dono el punt per la composició, no m'agrada que el personatge estigui tan a l'esquerra de la imatge i mig tallat, trenca l'equilibri.

Per la resta: espectacular!

Imma dijo...

A mi també m'ha semblat a primera instancia un tema de sexe, però no, més aviat sembla la impressió de veure algun extratrerrestre o marxar a fer un viatge per primera vegada a un altre planeta.
Tot i que les dues fotos son molt bones, conceptualment no n'acabo de veure cap de les dues. però em pot més aquesta.
punt.

Damián Costa dijo...

Punt!

Octavi dijo...

IM-PRE-SIO-NANT!

M'agrada molt aquesta foto. L'atmósfera que aconsegueixes es brutal. Preciós. El "fleur" turquesa de la dreta l'hi dona un aire SaiFai molt potent.

I que dir de ese cuerpasu... CUERPO!! Molt maco el contra.

Punt! Vull dir,.. Bon repte!!

Xesca dijo...

Tic, tac, tic, tac...
MARÇAL!!!!!! On ets????
Vaaaa, repta, que ja som a dimecres!