CCIV "Repesca/NOK"

domingo, 31 de julio de 2011

9 comentarios:

Gerard dijo...

Punt!!

cmntez@gmail.com dijo...

Punt!
Tenen moltes coses bones i els hem recordat per un boig. Tot i això a nivell compositiu la trobo molt ben trobada. Però cap de les dues m'agrada per allò que intenten transmetre.

Marçal dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Marçal dijo...

No entenc el significat ni intenció de cap de les dues fotos aquesta setmana. Tinc ganes d'entendre-les així que ja en fareu 5cèntims!

De totes maneres m'atrau més aquesta pel treball compositu i de color.

Punt

Damián Costa dijo...

Estic amb en Marçal: no he trobat cap relació amb cap dels dos temes a cap foto. (Puc escriure més "cap" a dins d'una frase?).

Però la composició, els colors i aquesta mena de sang vermella que em fa imaginar un riu de sang corren carrer avall després d'un assassinat, m'han agradat més que la proposta de l'Octavi.

PUNT.

Si us plau... una mica d'explicació.

Octavi dijo...

La teva foto realment es xula de composició, però no m'agrada especialment. De fet pensava que guanyaria (Fillsdelagranp...) però una vegada més el repte m'ha sorprès.

Estic d'acord en que no son dues fotos especialment currades (Ultims dies de feina = morir d'estres), però encara crec que ha estat un repte digne.

Aixó si, jo diria que la del Lluis també es feta amb movil,es possible?

Bon repte!!!

cmntez@gmail.com dijo...

També és com li diuen a la moneda noruega. A la foto d'en Lluís li falta el blau, vale si, però té com sang corrent a prop de la vorera i la cara de l'Octavi sembla que hagi vist un ultradretà esquizofrènic armat o potser fins i tot és ell! Dios mio!!! Ha sigut la meva humil aportació.

Lluis-T dijo...

eooo
gràcies a tots
trobo a faltar molta gent darrerament.
En fi, el que volia plasmar era que a l'asfalt hi ha unes normes i que saltar certes lines vermelles no està bé, (NOK), però que de vegades hi ha una segona oportunitat (repesca)
ben vist el rierol de sang

desprès repto

Lluis-T dijo...

Octavi!!! ben vist, com tu, feta amb un iPONE