repte 200

sábado, 2 de julio de 2011



9 comentarios:

Grey dijo...

No podia ser d'un altre manera, no no...

A l'Arnau, l'home del nu misterios, li habia de tocar el 2on exhibicionista per excelencia al nostre repte... I es clar, això no podia acabar massa be...

Ja tenim la fotocopia de la fotu de l'Arnau, en versio lluis!!!

Però Lluis... No creus que la censura (aquest rabu no es el teu segur segur, XDDDD) no ha quedat del tot ben centrada, perque no es per res, pero se te asoma un huevo!!!!!!!! XDDDDDDDDD

vamos, que aquesta tambe podria ser un homenatge a en gerard, el seguen pas dels ous ha estat... a l'entrecuix d'en lluis!!!!!! XDDDDDDDDD

Felicitats i bon repte!!!

Xesca dijo...

Ja ja ja, tal qual en Bagoas :)
Una altra que no deixava ni un segon per a dubtes.
Una mostra de com s'hagués quedat qui no hagués participat al Repte 200 després de comprometres-hi... :P

Lluis-T dijo...

qué decir?? ENFOCA-ME-LA si puedes

Lluis-T dijo...

crec que com que no hi ha dubte, ho puc dir ben clar. Veient el repertori de fotos de l'Arnau, vaig pensar que questa i nomès aquesta era la foto que volia "homenatjar".

cmntez@gmail.com dijo...

Clar, claríssim. Ties en boles, rabs com tuneladoras ara només falta al Mr. Sifredi repasant-se a La Piedra.
La de l'Arnau... versionada.

Damián Costa dijo...

Lluis, no tinc paraules...

He tingut una discusió amb la Carme quan ha vist la teva foto perque em volia deixar pel teu model. Ha guanyat ella. Així que passa-li el telèfon quan puguis.

Si jo hagués d'homenatjar l'Arnau, segurament, hagués pensat en fer-ho amb aquesta foto. Però, també segurament, no m'hagués atrevit.

Bon repte.
Llarga vida al Repte Virus-T!!!

Octavi dijo...

Ese cuerpo!!

Impressionant recreció de la foto de l'Arnau i venint de tu (A qui també l'hi agrada sortir nú) molt bon homenatge!

P.D.: Jo també vull el teu teléfon...

Bon i catxondo repte!!!

Marçal dijo...

La que menys m'ha fet dubtar!!! Vaig riure una bona estona!
Ben recreat!

N'Arnau dijo...

Ehem...Veig que la poesia ens atrau per igual.Per tan el següent pas,i només ens en queda un, ja sabem quin serà.De enfoca-me-la en enfoca-me-la i tiro per què se'm desenfoca...Hi canto i celebro que estic molt content que el meu homenetjador sigui en Lluís,el PAL de paller d'aquest Repte,la PILONA on es sustenta tot,la COLUMNA irrompible,com l'OBELISC monumental,com el FAR que ens senyala el bon camí,com el PEPINO que no pot faltar en cap bona amanida...A tu,Lluis,et felicito i et donc les gracies.