Repte CCII Llufa!!!

domingo, 17 de julio de 2011

6 comentarios:

Grey dijo...

He vist l'imprevist i no he volgut deixar a en Marçalet sol...

No el deixeu sol tampoc els altres...

Xesca dijo...

Has mutat???!

No em vaig fixar massa però... Juraria que la darrera vegada que vaig veure la teva mà dreta era... Normal? :P

Ah... No m'ho diràs, clar... És secret! :)

Gràcies per "salvar" el Repte.

Marçal dijo...

Moltes Gracies Ramon!

Gerard dijo...

Te l'has currat molt tenint en conta l'urgència de la fotografia.
Trobo interessant la teva proposta, però m'ha semblat més encertada la del Marçal.
Bon repte i gracies per salvar-lo!

Lluis-T dijo...

bona aportació i més amb el poc temps per treballar-la.
jo la relaciono amb els secrets que es duien a terme a la colmena i aquesta mà em recorda els pobres que van quedar atrapats per culpa de la reina. Amb poc has explicat molt

Marçal dijo...

En un laboratori de mutacions genètiques on algú ha fet una radiografia a la nova criatura que serà un boom a les tendes que es decideixin a vendre pianistes d'oferta.

nuse...