Repte CC: "Repte homenatge"

viernes, 1 de julio de 2011

12 comentarios:

Grey dijo...

Aquesta m'ha costat d'esbrinar, d'inici... Però si entrem dins l'univers Cris, no es tan dificil d'esbrinar...

Ui qui m'ha tocat! Que faig? NO se que fer... Be, es una noia. Noia? Però si jo soc expert en noies!!!! El que faré, serà la meva visió/adoració cap al genere femení, i li rendiré un tribut especial.

I com que la Xesca queda clar que li va tocar a l'arnau, la fotu es per... l'Imma!!!

Has fet un homentatge totalment diferent a la resta, amb un concepte que ningú més ha fet servir, i a més amb una model de l que m'hauràs de passar el telefon però ja!!!! XDDDDDD

Felicitats i bon repte!!!

Xesca dijo...

Aquesta és una de les que no sabia on encaixar.
Mirat com tu (Grey) ho dius, té sentit, així que ja tinc una peça més encaixada al puzzle, tot i que no per merits pròpis.
La foto és preciosa i la model divina ;)

Lluis-T dijo...

doncs serà... un homenatge a la dona en general, com diu en Grey.
No he trobat cap vincle amb les participacions de l'Inma en el repte, però ben trobada o bonica estampa que diria l'Arnau!.
Has jugat molt bé amb els tall intencionats: paper, coll, cames.

Lluis-T dijo...

i un point extra perque sabem el que costa aconseguir models i fer fotos de nu... sobretot jo que sempre tinc que recòrrer a l'autorretrat, XDDD

cmntez@gmail.com dijo...

De fet és la versió d'"Erotisme B/n" a l'estil vintage.
El telèfon te'l diré a cau d'orella homenot meu "grrr".
Ara que ho dieu és com una bandera. Ho proposaré a la Generalitat perquè sigui l'escut de Catalunya. Ja veuràs com creixerà el nombre de nacionalistes!

Damián Costa dijo...

La veritat és que tindràs molt envejosos en aquest repte (jo, sense anar més lluny, jeje).

A més, és una gran foto.

Parlant seriosament, crec que és una molt bona foto, però el fet d'haver fet una foto tan diferent a la foto de na Imma en l'"Erotisme en b&n" crec que ens ha despitat una mica (a mi també). Però, realment, t'has lluït.

Més que donar el telèfon, ens has de dir com la vas convèncer per posar.

Bon repte.
Llarga vida al Repte Virus-T!!!

Imma dijo...

Ostres! una foto homenatge preciosa, t'hi quedes enganxat/da i aixòq ue sóc una noia, ja no et dic dels mascles, segur que més d'un et pregunta per la model. Jo pensava que la foto era per homenatgear a l'Octavi en el repte d'Erotisme en blanc i negre en el que jo clarament amb vaig quedar a mitges i aques era un altre repte.
Felicitats i gràcies!!

Octavi dijo...

Cris, com sempre, m'alegres la vista amb les teves fotos.

No ja pel fet del peaso cuerpo, sino pel magnífic blanc i negre que has fet. Brutal.

Enacara que he de dir que no tenia ni idea de qui era el/la homenatjat/da.

Sempre seràs la meva apretor!!!

Bon repte!!

Marçal dijo...

En veure-la vaig pensar més en un homenatge a la fotografia i a la dona en general.
Un repte que no ha anat a caricaturitzar l'homenatjat però que representa una ferma opció.

Molt bé Cris!

N'Arnau dijo...

Com l'Imma et dóna les gràcies,jo entenc que has aconseguit homenatjar la homenatjada...Perquè si no em donaria per pensar que és una tia en boles.Bonica ella.La foto vull dir.Ella també.O i tan.

cmntez@gmail.com dijo...

M'hauré d'acustamar a llegir d'esquerre a dreta i no de dreta esquerra. Tampoc sóc tan expert... jo no vaig inventar la compatibilitat de les persones, cosa que fa que jo surti perdent sempre. Llavors l'única solució és voltar fins que la Deessa compatibilitat m'aixequi el càstig al que estic sotmès.
Com ser de l'Espanyol i ser jendre d'en Trias.

cmntez@gmail.com dijo...

Oi! Em fareu posar vermell i tot. Ai, ai, ai!