Repte CLXIII: "Vaga General"

sábado, 2 de octubre de 2010

9 comentarios:

en Sergi dijo...

Gitanos?
Vaga?
No sé quina lectura volies que en féssim d'aquesta associació?
Veig els carrers buits, veig els gitanos que semblen fer com si res, i si miro les metadades de la foto, veig que està feta el mateix dia 29, i aleshores penso!
Potser el que en ha volgut fer veure es que la vaga no és general, que no va amb tots, que moltes vegades ens volen posar en el mateix sac a tots, però hi ha moltes realitats que no són generals.
Però com ja he dit les dues fotos a primera vista m'han resultat confoses, així doncs he hagut de tirar d'imaginació i agafar-me a alguns dels elements de la foto.
Els altres que hi veieu?

Xesca dijo...

Sergi, ets la veu de la meva conciència, amb punts i comes inclosos.

M'ha tranquil·lizat llegir el comentari que has deixat a la foto d'en Grey, i ara aquest d'aqui, a banda del que m'has estalviat d'escriure (jo no ho hauria pogut explicar millor).

A la d'en Grey veig a algú despertant a algú altre que dorm aferrat al llençol. El despertador diu que son les 4 i mitja però bé poden ser del matí, com de la tarda amb la persiana baixada, de qualsevol dia de l'any. Suposo que no pillo l'intenció i que en mig del caos del fons al igual hi ha l'explicació que jo necessito i no veig.

La d'en Sergio amb els gitanos la trobo més irònica (però perquè sé que el tema és "Vaga general"), si no pensaria que potser és un diumenge qualsevol.

Em passa el que a tu: potser m'esperava una altra mena d'enfoc, no sé, però m'han decol·locat les dues, així que de moment em declaro en vaga temporal per a prendrem temps per a meditar el meu vot.

Sergio dijo...

Punt! Els gitanos no fan vaga (igual que la majoria de la població)!

cmntez@gmail.com dijo...

Punt! Hi ha gent que enganxa el "burro" al cotxe per sentir-se català i d'altres el porten com a cotxe, visca!

Xesca dijo...

Definitivament et dono el meu punt, més que res per la claredat de l'imatge i pel seu contrasentit.

Punt!

Marc Arisa dijo...

Punt !! tot i que m'esperava algo diferent.

Marçal dijo...

Jo també et dono el punt. Tot el què penso d'aquesta foto, ja queda molt ben explicat amb el que llegeixo de la resta de companys.

Potser aprofito per afegir que precisament en un dia de vaga general, a alguna gent se'ls gira més feina encara.

Lluis-T dijo...

Segurament aquesta imatge podria anar amb molt altres temes, però amb Vaga General l'has de treballar mentalment una estona. El que em decideix a donar-te el vot es que transmet la quietud d'un carrer en un dia on tot s'ha aturat i els cotxes han desaparegut
1 Point.

Grey dijo...

Penso que ningú heu sapigut interpretar la foto.

Està clar, que el que mostra, es que tothom està a casa dormint fent vaga general. I que els gitanos no, perque com que no tenen vinculació sindical, no s'han enterat de que hi ha vaga, i han matinat a les 5 de la tarda per fer la ronda pels carrers com cada cop al mes que els hi toca. I estàn convençuts que la raça "paya" s'ha extingit...

Sergio, el que més m'ha agradat de la teva imatge, es el "fotoperiodisme" que transmet. Es una opció de fotogràfia que no es veu tant sobint pel repte i sempre m'agrada respirar coses noves. Felicitats!!!