Here comes the sun

domingo, 10 de octubre de 2010

6 comentarios:

Marçal dijo...

Sento haver anat 24 minuts més tard del que vaig dir...

El Costillero dijo...

Punkt!

Marc Arisa dijo...

PUNTAAAS!!!!!

M'agradat molt!!!!
Tant l'encuadrament, el tractament de la llum, de color i l'expresivitat em semblen collonudes, perfecte!

Res a dir.

Xesca dijo...

Preciosa.

Punt!

Damián Costa dijo...

No arribo a temps per donar el meu punt, però m'agradaria comentar, que fa temps que no puc.

M'ha agradat molt la proposta. Trobo que ha sigut una visió una mica diferent de la del Sergi del tema.

Potser l'opció del Sergi la veig més des del punt de vista clàssic del tema: la representació del "Her comes the sun"; mentres que la del Marçal em recorda la frase d'un presentador de televisió que dóna pas al convidat de la nit ("Here comes the sun"!!! y aplaudiments). I aixó m'ha agradat.

M'ha agradat aquesta presentació diferent de la llum, del Sol entrant per la finetra o porta. És com la presentació del efectes del Sol.

A més, la composició, el contrast de les ombres, aquest paraigües que dóna pas a la seva ombra per significar-se i els colors càlids que ens situen en l'escalfor del Sol.

Molt bona jugada.

La proposta d'en Sergi la trobo més clàssica. Molt ben intencionada i elaborada. Amb aqesta noia que espera els efectes del Sol.

L'unica cosa que potser no m'agrada és que la situació del Sol a la part dreta de la imatge em transporta al capvespre més que no pas a la sortida del Sol, que seria més adient al tema del "Here comes the sun".

Malgrat tot, bon imatge també.

Sergio dijo...

Bona foto!

M'agrada especialment la historia que es llegeix en veure el paraigües i la llum solar.