Propietat Privada

domingo, 24 de octubre de 2010

5 comentarios:

Sergio dijo...

Molt bones les dues fotos.

M'ha rigut bastant amb les dues propostes.

La foto d'en Marsal es impecable en tots els sentits i té l'afegit de que s'ha currat una fantástica escenografía.

La teva m'agrada sobretot per que reconec la porta de casa teva, llavors la conya pren una nova dimensió.

Difici decisió... Demà votaré.

El Costillero dijo...

Ja m'he decidit però heu fet unes fotos ben enginyoses. Molt bona Octavi, però en aquest cas he preferit el loft ratolinenc per motius personals.
Si he de criticar algo, és que la foto se t'ha cremat una mica... eh? però no ha sigut pas raó suficient per desestimar tan encertada proposta...

Xesca dijo...

Ja ja ja! Brutal!

Sí senyor, molt bones les dues però, cremada, sucarrimada o encara que estigués desenfocada, no hi ha dubte de que aquesta se'n porta la palma de les propietats privades... Ni l'alcalde :D
M'ha encantat l'idea.

Punt!

en Sergi dijo...

Punt, i el comentari haurà d'esperar, com la foto i punt

Marçal dijo...

Bona foto tu també Octavi!. Bé, haig de ser sincer i el que m'agrada molt és la idea. El lloc escollit el trobo una mica complicat. M'agraden escenes més netes.

Bon repte i ens veiem a la casa de la poooooor!