Se on vius (no em funcionen els accents)

sábado, 16 de octubre de 2010

7 comentarios:

Xesca dijo...

Cris, la foto és preciosa i m'ha encantat, però la d'en Marçal m'ha encaixat més amb el tema del repte.
Tot i així, felicitats.

El Costillero dijo...

Punt!

Sergio dijo...

Punt!

Sergio Ruiz dijo...

Muy buena imagen, me ha dado que pensar. Punto.

en Sergi dijo...

m'agrada, m'agrada, una elecció difícil, dues molt bones aportacions!

Lluis-T dijo...

com ja he dit, la teva foto també és una digna guanyadora del repte. Aquest cubicle sempre m'ha agradat, de fet tinc varies fotos de fa temps.Està molt ben trobat, l'associació amb el tema del repte l'has de meditar més i dona peu a interpretacions molt més, si em permeteu, "novelesques". Ajuda els tons freds i aquest ambient de pluja. Potser hagues intentat jugar més amb la estructura interna del cubicle, jo crec que dona força joc.

Marçal dijo...

Doncs jo hauria votat la teva! M'agrada molt! Jo no conec aquesta construcció i vaig estar dubtant de si havies fet un 3D.
Felicitats igualment!