Propietat privada

domingo, 24 de octubre de 2010

9 comentarios:

El Costillero dijo...

M'ho he mirat molt i després de molt mirar i remirar les dues fotos he decidit que em quedo amb aquesta, però no diré la rao per la qual ho faig, almenys de moment.

PUNT!!!

Xesca dijo...

Avui veiem el que hi havia darrera el forat de la setmana passada :D

Marçal, com diu en Sergi: Impecable (com gairebé sempre, això no és cap novetat).
La il·luminació del formatge m'encanta però la del quadre és digne de museu.

M'ha fet molta gràcia quan he vist la teva imatge però l'idea de n'Octavi m'ha pogut.

Agrair-vos als dos l'haver dibuixat un somriure als meus llavis.

Molt bon repte!

Marc Arisa dijo...

La saga continua. Jajajajaja
A sigut difícil, però finalment ... PUNT

Genial !!! tot i que no m'acaba d'agradar la il·luminació blava del formatge.

Molt ben xiulat!
PUNT

Lluis-T dijo...

PUNT
Després comento

Sergio dijo...

Vaja, al final m'he descuidat de votar.

El punt hagués estat per tú...

Lluis-T dijo...

Bé, doncs sembla que en Marçal és el guanyador, així doncs li tocarà reptar la setmana vinent

Octavi dijo...

Molt bon repte Markal!!

M'ha agradat molt el raconet enrotllat del ratolí.

An nau somzin complitli diferen, fem lo de fer tots una foto de terror per Halloween o xiulem?

Yeeehaaaa!!!

Marçal dijo...

Gràcies pels comentaris! em va venir la idea molt tard i estic content d'haver fet una foto amb continuitat al repte. Això d'aprofitar el set ho hauré de pensar per properes participacions.

Salut a tots i ens veiem les cares d'esglai ben aviat!

Marçal dijo...

Per cert, Markitus! la llum blava va sortir així directament i no la vaig tocar... És una llumeta de peu amb leds que vaig comprar al mafia markt per 3,5€
La llum del cuadre, és la de l'Iphone. I la càmera, aquesta vegada ha hagut de ser una casio petita de butxaca que tinc, per qüestions tècniques.