Jalogüing

sábado, 30 de octubre de 2010

7 comentarios:

Marçal dijo...

És més divertida que les altres. A la fi i al cap, moltes vegades després de la por toca riure.

Sergio dijo...

Recrea perfectament l'ambient del que es Halloween realment, un producte fet per vendre merchandising de "por

Xesca dijo...

Un petit garigot de colors pot convertir una terrorífica imatge en blanc i negre d'una gàrgola amb nas de pallasso, en una imatge gairebé còmica i graciosa.

Heu provat a mirar-la tapant-lo?

A mi em fa respecte...

Grey dijo...

MAGISTRAL!!!!!

NO HE VIST RES SEMBLANT EN MA VIDA!!!

UN ESSER ESOTERIC, TERRORIFIC I DIABOLIC ATERRIT PEL JALOGÜING!!! I NO M'EXTRANYA, FA MÉS POR EL QUE ES JALOGÜING QUE ELS PROPIRS BITXUS QUE ES SUPOSA QUE FAN POR EN AQUESTA DATA!!!!!

No se qui deu haber fet aquest fotu, però deu ser un geni, tirant baix...

Grey dijo...

AH! M'oblidava...

Caca i cul...

Octavi dijo...

La gàrgola no podia faltar, amb auixó ja tenim de tot, casa encanta, zombi, gàrgola i xiulamenta!!

Molt xula i molt bon ambientazo!!

Lluis-T dijo...

M'ha agradat la interpretació que ha fet la Xesca, com es pot transformar aquesta suposada escena de por en còmica. Jo afegiria que la recreació de la lluna s'asembla a un avatar d'en Ramon que li vaig veure al facebook.