Halloween

sábado, 30 de octubre de 2010

7 comentarios:

Marçal dijo...

Aquesta hauria estat la meva opció si no hi hagués la del Sergio. Té un aire de dibuix animat que m'agrada.

Sergio dijo...

M'ha fet molta gracia, la mandarina té una expressió molt divertida!

Xesca dijo...

M'encanta "La mandarina diabólica". És molt divertida i trenca amb el míte de la carbassa jalogüienrenya :D

Espero que l'hagis dissecat i posada a una vitrina ;)

PD - Ei, perdoneu la meva ignorància. No sé si en els reptes especials s'ha de votar o no. De tota manera vaig tard, ja ho sé.

El Costillero dijo...

Ho hauria d'haver fet amb una castanya, perquè em volia queixar de la imposició sistemática de Halowwen sobre la Castanyada, però per casualitats de la vida vaig deixar la taronja sense maquillar a sobre el portàtil i amb la llum que entrava per la finestra ho vaig veure clar...
Sip, el fons és la tapa del portàtil.

Grey dijo...

Anem a per aquesta. El Costillero, fugint del que el seu nom ens convidaría a pensar, s'oblida d'ossos i visceres i ens porta ua proposta que, un cop més no m'ofereix dubte, la titularé:

EL ATAQUE DE LAS MANDARINAS ASESINAS!!!

Vegetals i sucs, familiars més propers o més llunyans dels tomaquets aterridors, senzillessa i originalitat, caca i cul...

Bravo per la teva proposta original i simpatica que m'ha recordat aquell terror barrejat amb humor de la serie B... Z!!!!!

Octavi dijo...

La més catxonda sense dubte! I com bé diu en Ramon:

Mandarinas Asesinas!!

Ara se que la mirinda no està morta... Es un Zombi!

Lluis-T dijo...

Un gran resultat amb (crec) relativament poc esforç.
Tot i que no veig una critica (àcida) a Halloween, sino una expressió més de les moltes que corren. Un contrastillo més potent i voilà.