Terror - Halloween 2010

domingo, 31 de octubre de 2010

11 comentarios:

Sergio dijo...

Encara falten uns quants... allarguem el plaç fins demà diumenge a les 12? Com q es pont i tal...

Octavi dijo...

Per mi no problemo!

Marçal dijo...

Jo estic a tope de feina i aquesta setmana m'ha estat literalment impossible de participar...

Grey dijo...

Convocatoria d'èxit a mig gas...

Marçal dijo...

M'agrada aquesta recreació del Fauno del Laberinto.
Està molt ben feta però no acaba de fer engúnia.

Sergio dijo...

Una mica masa confusa, no entenc si porta un anell o es un ull que té a ka mà... (A la parenta li sembla que es un pop ;)

Xiula!!!

Grey dijo...

Demà a la tarda les comento totes. Millor amb més participació però totes tenen el seu qué, que està xulo...

Xesca dijo...

A primer cop d'ull a mi també em semblava un pop.

Després em va semblar que no, que realement era una mà humana, i com que duia l'ull per anell.

Després vaig deduïr que potser el monstre en qüestió s'havia de posar la mà a la cara, fent coincidir l'ubicació de l'ull per a poder veure...

Després vaig pensar que segurament era més senzill que tot això i sóc jo que m'agrada complicar-me la vida cercant explicacions a on no n'hi ha...

Octavi, si us plau, aclareix-nos alguna cosa ;)

M'agraden els colors tan càlids per a una imatge tan tremenda.

Grey dijo...

Bueno, vale, de acuerdooo. Nem a lo que nem...

La teva foto la titularé (i duc la contraria al fauno d'en Marçal):

EL TERROR NO TIENE FORMA!!!!!

Inconcrecció i desconeixement, opresió i amorfisme, caca i cul...

Bravo pel teu terror angoixant!!!

Octavi dijo...

Aqui l'unic que ho ha entés es en Ramon.

No busqueu forma fills meus, es una abstracció (Crec que es veu que ho es... ;-) )

Son dues fotos meves tapant-me la cara amb una mà amb actitut de por, barrejades, retocades i tal.

Volia aconsseguir una abstracció de Terror i crec que m'he apropat.

Gracies a tots els que heu participat i als que no a xiular que sempre es gratis!!

Lluis-T dijo...

Far por i punt. l'ull es veu clar que és d'un calamar d'Arenys.