Sé on vius...

sábado, 16 de octubre de 2010

8 comentarios:

Xesca dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Xesca dijo...

Punt per a tu Pixie! (O ets Dixie?)

M'agrada tot, l'escenari, els elements, la llum... Diga'm que és una casa de nines...

Sergio dijo...

Molt bona foto!

Pero en Cristo ha creat un ambient molt maco que mostra una idea amb més perspectiva del tema

Sergio Ruiz dijo...

Hola, muy buena idea y gran ejecución, como la semana pasada, por cierto. Expresas el tema de una foma mucho mas directa que tu contrincante. Lo que no me atrae de esta foto es que es demasiado limpia, demasiado "publicitaria" teniendo en cuenta la otra opción, por supuesto. Felicidades aunque no te de mi punto.

en Sergi dijo...

Les dues fotos tenen un bon nivell i crec que són típiques fotos mereixedores de guanyar el repte d'aquesta setmana, però només puc votar-ne una.

Trobat Vs Creat

La d'en Cristo, l'objecte trobat, producte de la sort de o d'un coneixement previ, una de les coses més difícils a l'hora de fer fotos, descobrir (o redescobrir la realitat) la realitat que ens envolta.

La d'en Marçal, la recreació perfecte, recurs que no està a les mans de tots i que permet recrear imatges tal qual les imagines.

Exterior Vs Estudi

La d'en Cristo és un exterior i poc es pot valorar la il·luminació, però si podria dir que crec que potser hi trobo a faltar matisos i una mica més de mimo en la conversió Jpeg doncs em sembla veure algun petit defecte de compressió Jpg.

La d'en Marçal, que puc dir, t'has fet un curro increïble, la llum està impecable, format quadrat! (ja sabeu que és la meva debilitat!). S'ha de dir que per coses de l'atzar (no buscat) he vist l'escena del crim de la foto, i això em fa que la valori una mica més.

Bé només puc dir que per 45% vs 55% decideixo donar el meu vot a en Marçal.
Molt bon repte si senyor

Lluis-T dijo...

Mooolt difícil aquesta setmana, totes dues imatges son digenes guanyadores.
Et dono el meu punt perque m'ha agradat la identificació directa amb el tema del repte, en quant veus la foto el tema encaixa en 1 segon. El que més valoro és el punt de vista, d'algú que està buscant a aquest petit ratolí, i la posició dels elements que reforçen aquesta visió.
sempre he tingut debilitat per aquestes entrades, deu ser els dibuixos que vaig veure de petit

Damián Costa dijo...

punt ràpid!
aquesta tarda comento.

cmntez@gmail.com dijo...

Bona imatge, felicitats!