Repte CLXIII: "Vaga General"

lunes, 27 de septiembre de 2010

Bé, el tema estaba cantat aquesta setmana em penso. El que faré per això, ja que estem poc actius i últimament sempre pasen per aquí els mateixos, es deixar obert fins demà a la tarda a si algú vol ser reptat. La fórmula de qui ha votat l'últim repte em falla una mica pq som els mateixos. Així que ja coneixent el tema dins del plaç, si algú vol ser el reptat, que es manifesti fins demà a la tarda. I si no hi ha ningú, em tocarà triar a dedo...

Grey vs Sergio Ruiz

VAGA GENERAL

3 comentarios:

Marçal dijo...

jo ho faria encantat però sóc a frança i demà torno pero divendres trono a marxar fins diumenge. Vaja que ho tinc liat...

Sergio dijo...

Jo no!

Però no hem sembla malament que reptis als que fan comentaris.

Ni que siguem pocs ni res d'això.

La gent a nata canviant, no som els mateixos que al principi. Amb això ja en tinc prou!

Grey dijo...

Be doncs, repto a en Sergio Ruiz, que es dels que ultimament es va passant i mai ens hem enfrontat. I a veure si anem espavilant als altres...

L'aviso pel facebook també. Si no pogués doncs buscaría un altre (o estreno els reptes "contra mi mismo", XDDD).