CLXI: L'amic invisible

domingo, 19 de septiembre de 2010

11 comentarios:

Gerard dijo...

M'ha costat decidir-me però finalment tens el meu punt.
Tot i que no hi acabo de veure amb bons ulls lo de l'amic, m'ha captivat l'ambientació propera al cinema de terror.

Xesca dijo...

Quina por! :D

M'encanta la foto però no m'encaixa "l'amic invisible".

Bona presa Sergi!

Marçal dijo...

Estic amb la Xesca amb el tema de l'encaix però mi em porta mall rotllo.
Et dono el punt pel treball fotogràfic que està molt ben fet i perquè concidero que a la d'en Ramón li manca esperit fotogràfic.

Sergio dijo...

12:20h, anem 2 a 2, que hem de fer? No me'n recordo de que passa en aquests casos.

Sergio Ruiz dijo...

Ostis! fuera de tiempo! por si sirve de algo: Punto! me ha gustado mucho la ambientación.

Sergio dijo...

Vale nois, 13:33, 3 a 3!

Lluis??

Grey dijo...

Acabo de parlar amb en lluis, que aquesta nit es passara per aqui. En principi, el vot de l'ultim participant val doble.

L'ultim es en Markitus, que no ha votat.
L'anterior es en Sergi, que no ha votat.
L'anterior es la Xesca, que si ha votat.

Per tant, el vot de la Xesca valdría doble.

Si ho tinc ben entes, es això, sino que me corrija en lluis aquesta nit.

En cas que em toqui reptar, si hi ha algú que llegeixi aizò i vulgui ser reptat, que foti un crit i així serà. Sino tirarem de sorteig...

Lluis-T dijo...

ep,
disculpeu el retràs però per feina no m'he pogut conectar.
He revisat els vots i hi han 2 que no compten per estar fora de plaç (Damià i Sergi Ruiz). Per tant quedeu 2 a 2 i tal com deia Ramon la darrera persona que va participar val doble, que es la Xesca. I per tant el guanyador seria en Ramon.
si m'he equivocat m'ho dieu si us plau. Apasiau

Sergio dijo...

Felicitats Ramón (y gracies)!

Grey dijo...

Felicitats a tu Sergio!!! Deixeu-me uns instants que tinc una cosa que em corre presa acabar, i comento les fotus. I poso repte!

Em repeteixo, si algú vols ser reptat, si us plau, que es postuli mentre acabo...

Grey dijo...

El dissabte vaig comentar aquí, però vaig veure ahir que no había quedat penjat, grrrrrr...

Coincideixo amb tots, l'ambientació m'encanta. M'agrada molt com utilitzes (no ara a aquesta, a totes les fotus que fas) els enfocs i desenfocs, pel resultat i pel criteri alhora de executar-los. Es una fotu que fa "sentir" quelcom, i això es genial.

També coincideixo per això, amb allò de no saber ben bé on ubicar el tema amic. No se si l'invisible es el paio de la trona per no veure'l clar (es el rei del tortell? XDDD) , i si ho fos no se quina amistat ens uneix.

M'encantaría si ens fessis 5 centims del significat, que per mi sería la cirereta d'una molt bona foto...

Felicitats pel repte i per la ratxa triunfal!!!