L'Amic Invisible

viernes, 17 de septiembre de 2010

7 comentarios:

Xesca dijo...

Realment no hi ha amics més "invisibles" que els virtuals :D
Sense entrar en tecnicismes, la idea em sembla sencilla però genial.
Felicitats!

Xesca dijo...

Mmmmm... Crec que m'he deixat el més important:

PUNT!

cmntez@gmail.com dijo...

Punt.

Marçal dijo...

M'hauria agradat donar-te el punt per la idea que crec que és molt bona però li trobo a faltar una mica d'esperit fotogràfic com ja comento al post del Sergio.

Damián Costa dijo...

arribo una mica tard. però a veure si pot soluciona l'empat.

PUNT PER EN RAMON.

No estic d'acord amb en Marçal. Jo crec que té un punt de foto-periodisme: del moment, de la investigació, de l'espotaneïtat,... que no sempre surt bé.

No crec que l'esperit fotogràfic es quedi en els platós, o en els paisatges, o en els muntatges amb grans efectes fotoxopístics, o...

L'espotaneitat i la poca preparació, "el aquí te pillo, aquí te mato" també pot ser fotogràfic, i molt difícil si busques bons resultants (que no sempre surten).

Damián Costa dijo...

He escrit malament "espontaneïtat" totes les vegades que he pogut.

Aquí corretgeixo el meu error.

Ea!

Grey dijo...

La idea era mostrar unicament el contingut del missatge. No se massa be que es "l'esperit fotografic".

Una mica en sintonia amb el que argumenta en Damià, qué determina que una fotografia tingui esperit o no?
Jo penso que el contingut per sobre de l'estetica, però potser no estem tots d'acord.

Si la cosa anava una mica per "una imatge més treballada a nivell visual o tecnic", em pregunto: Si l'imatge fos amb l'escriptori, l'usuari davant l'ordinador, amb una tenue i calida llum entrant per els forats de la persiana que iluminen el poster d'Einstein que hi ha penjat a la paret, la foto ens diria quelcom més? o simplement es que la trobariem més maca?

I arribats a aquest punt, doncs a triar entre concepte i estetica. Licites qualsevol de les dues opcions. No?