Això s'ha acabat?

sábado, 25 de septiembre de 2010

12 comentarios:

Sergio dijo...

Punt!

M'agrada l'ambientació. Una mica massa simbòlic com per pillar el tema, però "algu" es pilla.

Marçal dijo...

M'encanta la sensació de tranport al passat que aconsegueix aquesta imatge. L'ambientació global és molt evocadora de records que curiosament mai he viscut!

Que això s'ha acabat? bé, aquesta seria una altra qüestió. Està mal ferit i lisiat de per vida però enxufat a les màquines aguantarà més que tots nosaltres junts.


Punt per tu!

Marc Arisa dijo...

PUNT EXPRESS!!!!
Aquí m'has tocat la fibra nanu!!! Cinema antic, siiiii.
Ja se que es un teatre però amb recorda a les antigues sales de cinema!!!!

M'agrada molt la foto, l'enquadrament, l'ambientació, etc... i el doble joc de "S'ha acabat" tant per que la peli o obre de teatre ha finalitzat com per lo del fer servir carret a l'ore de fer fotos.
Molt reBé!!!

POINT

en Sergi dijo...

La teva proposta Ramón a priori es la típica foto guanyadora del repte (dic a priori perquè no se que passarà demà). Has tirat d'ingeni (cosa que et sobra) i ens has regalat una imatge que ens evoca una reflexió sobre la situació actual del material químic (tant fotogràfic com cinematogràfic que tot va arribant) ens trobem en l'acte final de la obra vital d'un sistema que ens ha donat la revolució audiovisual més important de la història de la humanitat? "hemos llegado a un fin de ciclo"? parafraseando al gran filòsofo Hermel... No puc dir gaire més, bé si una petita crítica, d'aquelles que estan fetes amb ànim de millorar, la composició està algo rara, el teló per sobre està tallat i hi ha un marges negres excessius pels laterals, i el públic torna a estar tallat en excés, sens dubte crec que li hauria anat perfecte un format quadrat a la imatge que ens planteges...

en Sergi dijo...

per cert amb tantes ganes de recuperar el temps perdut gairebé m'oblido de votar, +1 per tu

en Sergi dijo...

Sembla que ja tenim guanyador!

Grey dijo...

Demà comento les fotus (i la d'en Sergio de l'anterior repte, que la vaig comentar dissabte però veig que no es va publicar!!!). Gràcies a tots.

Afegeixo (si em deixa, que dissabte les vaig veure canutes per publicar la fotu), l'original de la imatge del repte, per veure l'origen de el que hi surt...

Lluis-T dijo...

Me ha gustado la idea, aunque encuentro un poco forzado el colocar el carrete en el escenario, digamos es poco sutil en mi opinión.
Y creo que van varias ideas de cosas que se acaban: fotografia (clàsica), cine y teatro (hecho con más ideas que medios), bajada de telón ( o de persiana)-->cosas que llegan a su fin...
Como siempre, sacas petróleo de cualquier idea (que también se acaban).

Grey dijo...

Be, podríem dir que pràcticament ho heu dit tot, així que res a explicar per part meva.

Gracies a tots pels comentaris, per les crítiques constructives, etc.

Marçal, aquest sentiment que descrius, es un sentiment que compartim, i no som els únics, només llegint al Mark ja queda clar que es tracta d'unes imatges que pertanyen ja al imaginari popular, i en positiu!!! :)

Sergi, com veus a la fotu original, hi havia public als laterals tb, pero un cop retocat no em feia el pes el que tenía, i al enfosquir em va anar agradant l'ambientacio que es creaba al estar tot fosc als vols, pero no del tot ja que si et fixes es pot veure alguna ombra, i això ho vaig traslladar tb al sostre, però en aquest cas sense res ocult. No té més explicació... :)

Lluis, el carret està situat al escenari perqué es el protagonista. La fotografía es la protagonista del repte, sense més... :)

Xesca dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Xesca dijo...

Ei, sento no haver participat a les votacions i no haver tingut temps fins ara mateix per a comentar.

Grey, m'agrada molt la foto. Tal i com esta. Així mateix. Amb ombres, penombres i el rodet dient "aquí sóc jo".

Comentar-te que els dimarts vaig al Cine Club de Vic i la perspectiva que tens a l'entrar és aquesta mateixa (i la sensació quan apaguen els llums també) :D

Molt currada la preparació escènica :)

Felicitats!

en Sergi dijo...

només dir que ara que veig com està feta la foto, encara m'agrada més!