CLX: Todo lo que sube, baja.

domingo, 12 de septiembre de 2010

6 comentarios:

Marçal dijo...

Entenc que hagi pogut estar una nit moguda però la foto ho està excessivament pel meu gust. Al concepte li veig un bon lligam amb el tema del repte però en la foto del Sergio m'ha arribat molt més ràpid.

Sergio Ruiz dijo...

Bien resuelto el tema aunque menos gráfica que la de Sergio. Lo que me ha gustado de tu foto es no haberla entendido hasta llevarme la sorpresa y entenderla de golpe.

Lluis-T dijo...

trobo que la idea era bona, però la posada en escena em deixa mal regust de boca, com al teu personatge. Potser massa moviment, o un format poc atractiu... no hi ha pany

Xesca dijo...

Markitus, ho tenies difícil, i suposo que algun problema deus haver tingut per a penjar amb retard.

També sóc de l'opinió que la cosa esta una mica massa mogudeta, i la posada en escena no fa per tu, que ens tens acostumats a continguts elaborats :)

Grey dijo...

Es una molt bona idea... Que ha topat amb una imatge amb una estetica mes atractiva, que pesa força al repte.

Trobo que esta molt be que la perspectiva sigui com de qui observa a l'amic en plena vomitada, i a més el fet que la seva visió sigui moguda em fa l'efecte de que tots dos han tornat d'una bona farra.

Potser si no fos tan cuadradeta, i no se, suggerencia, que l'imatge no estigues igual de moguda a tot arreu (com quan has begut i s'et en va el cap, que veus anar i venir les coses i no enfoques tot igual), li hagues donat un plus que hagues fet mes gracia a la gent.

Tenies davant "una bestia parda" del repte i era dificil, i tot i no tenir vots penso que la teva idea a donat la cara amb moltissima dignitat.

Moltes felicitats!!!

Marc Arisa dijo...

Gracies Grey!!!

La veritat es que vaig tenir poc temps pq vaig de cul pero no es excusa.

A la proxima... mes canya!!!!