Repte CLIX: Tipografía

sábado, 4 de septiembre de 2010

9 comentarios:

Octavi dijo...

Les dues fotos son semblants. Son maques les dues, però no son especialment originals.

Donc el vot a la de l'Espin perque em sembla una mica mes "preciosista".

Punt i pany!

Lluis-T dijo...

Punt. No hi ha masa a comentar, com diu l'Octavi.

Marc Arisa dijo...

Totalment dacord. Poca originalitat.
Punt per ser mes "preciosista" com diu l'Octavi.

cmntez@gmail.com dijo...

Punt, com diu l'Octavi.

cmntez@gmail.com dijo...

Doncs

Sergio Ruiz dijo...

Puntito, bien resuelto.

Marçal dijo...

Ja ho deixo dit al post de Sergi, no m'han arribat massa...
Però et dono el punt per allò que s'ha dit repetidament per aqui de: És més preciosista, que no ho acabo de pillar al 100% però alguna cosa hi ha.

Grey dijo...

Com et diuen, l'efecte enfoc-desenfoc a l'imatge li dona una mica més visualment que a la d'en sergi.

I la veritat, ara al llegir el que dius que simplement era una foto directe i sense segones interpretacions m'has deixat descansat, ja que em tornaba mico pensant en que ens volíes explicar, jejeje.

En tot cas les imatges directes i al grà molts cops son les que s'enduen el gat a l'aigua en aquest repte, així que es una opció més a tenir en compte sempre.

Xesca dijo...

Sento arribar tard i no haver votat, tot i que el meu vot no hagués canviat en absolut les coses.

Comparteixo l'opinió general. Això del paquet de Malporro és el mateix que passa amb la marca Roca: et canvien la tipografia i deixa de ser el que era. No és el que hi diu sinó la paraula convertida en logotip.

Felicitats Sr. Espin, está Ud. que se sale :D

Salutacions companys!