CLX: Todo lo que sube, baja.

viernes, 10 de septiembre de 2010

8 comentarios:

El Costillero dijo...

A pesar de que parezca más afín a "todo lo que está vivo se puede matar"... punto!

Marçal dijo...

Punt per la ingravidesa! M'agrada la idea.
Només em molesta que el ganivet estigui tapat parcialment pel mànec de la cebeta.

Portes una bona ratxa ehhh!

Sergio Ruiz dijo...

Una vez mas, puntazo. Una idea muy divertida. Me recuerda a una escena de Kill Bill nunca grabada en la que las verduras no llegarán vivas al plato. Dan ganas de ver la escena a camara super lenta del prota descuartizando a las verduras sicarias.

Lluis-T dijo...

Punt! Molt directa i espontànea, gràcies a aquest caos amb un cert ordre. Els elements que semblen "molestar" com la porta, la finestra, etc per al meu gust incrementen la sensació de sorpresa i els talls que poden semblar mal fets, també.

Sergio dijo...

Gracies pels vots. He guanyat (again...) :).

Molt bona Marc, la idea està molt bé i a mi aquest tipus d'imatges moguda m'agrada, i enganxa molt bé amb la idea de borratxera.

Bon repte (a veure si arranquem entre tots i fem que hi hagi més participació als vots!!)

Octavi dijo...

Punt fora de temps!!

Molt bona, m'ha agradat molt!

Xesca dijo...

El meu punt també fora de temps. Quan vaig mirar ahir només hi havia la d'en Sergi, i aquest matí la connexió de l'escola no funcionava, així que... KK de la vaca.

Quan vaig veure la foto vaig pensar que el contrincant ho tenia difícil amb aquesta rebelió de les verdures.
A banda de currada i graciosa (personalment em va arrancar un somriure. El careto d'en Sergi, que sembla mirar directament als ulls imaginaris d'una alberginia, és impagable :D), la trobo molt "viva" visualment. M'agrada l'enquadrament tal i com esta.

Felicitats Sergi (una setmana més!)

Grey dijo...

Hum, no votu pero comentu. El cas es que el diumenge, dia de votacions, normalment estic liat amb el meu blog de contes (que crec ja coneixeu). El cap de setmana sempre surten coses, i arrivo al diumenge amb contes de retard, i no tinc cap per mirar el repte. Despres, entre setmana, ho recordo, entro i comento.

La teva imatge es molt xula! M'agrada la sensació que crea, i quan dic sensació, em refereixo a la pesigolla a l'estomac, aquella que t'entra quan flipes amb una cosa. Es el que em transmet el possar-me en la teva pell entre tanta verdura. Molt aconsseguit l'efecte de focus. Tot perfectament integrat. De composició també m'agrada, tot i ser potser el que jo hagues canviat una mica, questio de percepcions tan sols.

Moltes felicitats.