Repte XCIX: "De Pedra"

viernes, 3 de julio de 2009

10 comentarios:

Gerard dijo...

Ei!!
me n'acabo d'adonar del repte,
demano si em podeu deixar fins Diumenge, demà estic fora tot el dia treballant, ho sento!!! I més sent el repte 99!!!

Grey dijo...

Aixxxxxx... Per mi no hi ha inconvenient. Pero que algun "master" estableixi termini de votacio i aquestes milongues!!!
99 i subiendo!!!

en Sergi dijo...

si si Ramón, tots trobem a faltar a COÑAN el BABARO!
Idea +1 (com sempre, el punt fort en les teves propostes!)
Tècnica -1 (està bé innovar tècnicament, però personalment crec que li falta una mica de maduració tècnicament...)
Resultat final 0 (una imatge d'aquelles que et deixa una mica descol·locat, perquè l'idea et sedueix, però potser em pesa molt les carències tècniques!)

Octavi dijo...

La idea del guerrer m'ha posat calent però l'altre foto m'ha entusiasmat. De totes formes trobo molt valent que tractis d'anar més enllà dels teus coneixaments tècnics arriscant la competició.

Aquest any, no hi ha pany.

Lluis-T dijo...

un punt express per la caracterització de Conan, m'ha deixat de pedra!

Damián Costa dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Damián Costa dijo...

Punto exprés, recién llegado, para RAMON...

Sólo un comentario: qué bien que no hay retoque... jeje...

Grey dijo...

Wenu, una mica ja em coneixeu. Si cada cop fes una composicio amb clicks de playmobil o sortis en terminator cagant, penso que no us faria gaire gracia, i a mi menys pq no aprendria una puta merda... Qui no arrisca no apren, i per mi el repte serveix per aprendre. Uns cops surt millor i uns altres pitjor, pero jo estic mooooolt content i mes tenint en compte la setmaneta que tenia de feina, tampoc m'hi he pogut dedicar massa... He apres coses noves que em serviran mes endavant... per aprendre altres...
I gracies Lluis i Damian per evitar la humiliacio mes absolutaaaaaa!!!!!!! ;) Sus debo unos cubatas (de l'estudi, no fotem!!!) XDDDDD

Gerard dijo...

Grey,
primerament disculpes pel retard en la presentació de la imatge, mai és just si un ha vist prèviament la imatge.
Certament a mi també em va sobtar molt al penjar la imatge, l'enorme semblança sobretot gestual amb la teva. Sembla que s'hagi canviat només el punt de vista de la imatge.
Però la veritat és que la vaig veure només Divendres a la nit i no recordava que tu et convertissis en pedra, només la persona amb l'espasa agafant una pedra.
Vaig pensar en diferents temes: jo al lavabo apretant amb gran esforç, fer foto de pedra i reconvertir-la en forma reconeixiblen que li donés nou significat, i aquesta que partia de la idea de veure quelcom a internet que em deixés de pedra.
I dissabte a la nit vaig fer varies captures amb expressions i posicions diferents davant la pantalla, fins arribar això.
I com et comentava al pujar-la ales 5:00 de la matinada vaig fer ups!!! al veure l'enorme semblança. Potser inconscientment vaig caure en la repetició, no sé.
He de dir doncs que no la considero una victòria massa justa, principalment pel fet d'haver vist la imatge amb antelació.
Així que... queda pendent un nou repte quan podem !!!!! aquesta vegada en igualtat de condicions!!

Grey dijo...

No li donis mes voltes Gerard... Ara, m'has fotut mes gols que el Barça al Madrid, 2 a 7!!!! XDDDDDDDDDDDDDDDDDDD