Repte

jueves, 16 de julio de 2009

4 comentarios:

Grey dijo...

Mark, ets clarament una victima... Victima de la no assistencia a l'acte del repte. Era mes senzill no votar a qui no tens al davant que no pas a qui si. Se que ningu va fer aixo intencionadament pero si es cert que es d'aquelles coses que tant poc i penses tant apareixen. Sincerament les meves votacions penso que haguessin anat per altres derroteros igualment, nuse. M'agrada (surt el guionista a escena) el que plantejes. Una variant del repte de la pagina en blanc que tant be conec. En aquest cas has decidit exposar-ho amb interrogants. Has afegit caos amb el batibull enrredat per tota la foto. Es un repte desesperant. Rotllo retro amb la maquina d'escriure, sembla un guinyu a la teva anterior foto amb les cintes de cassette, mola. Reforçat amb el blanc i negre. Potser la llum em dona la sensacio de ser massa formal. Quicir neutre. Be, no se quicir exactament pq segons el que afirmi igual em corren a gorrazos pero la meva impressio es que la foto guanyaria amb mes risc luminic, de contrast, de escapar del blanc i negre classic. El que está clar es que (desde el meu punt de vista) el 0 no es merescut, vull dir que en cas de tenir que votar a totes i l'ultima amb un 0 per part meva en tindries mes d'un. I el que si que es classic pero que no puc perdonar es allo de: Felicitats i molt bon repte...

Lluis-T dijo...

Markitus, sincerament crec que not et mereixes el rosco. De fet, en algun moment de la projecció, es va ampliar la imatge i es va poder veure el detall de la pàgina i crec que més d'un t'hagues donat algun puntet. Coincideixo plenament amb Ramon, una contrast potent m'hagues fet veure la foto amb altres ulls, pero noi, no puc evitar veure-la una mica morta, sense vida.
Bon repte de la pàgina en blanc i la propera vegada ja ho saps, has de venir a defençar-la en persona

cmntez@gmail.com dijo...

En aspectes tècnics va quedar una mica més despenjada. Suposo en part per les poques participacions al repte.

en Sergi dijo...

Bé, com ja comenten, la imatge va passar sense fer massa soroll, al no estar al local, no es va fer el "run run" que es van generar amb les altres imatges.
Realment no crec que la imatge mereixi un rosco.
És veritat que tècnicament és algo "fluixa" en comparació amb les altres propostes que ens has fet. Però dins del repte 100 va estar a l'alçada, bona proposta Marc!