Repte 100

miércoles, 15 de julio de 2009


ja que ningú s'anima...

3 comentarios:

Sergio dijo...

Aquí un valiente rompiendo el hielo!

Gerard dijo...

M'agrada molt l'ambientació que has aconseguit a la imatge.
Em posa la pell de gallina pensar en endinsar-me en aquest bosc.

Grey dijo...

La foto está molt be, segur que mereix mes dels 2 punts que es va endur. Penso que el teu handicap (a banda d'haber fet tanta publicitat de la foto, jejeje) es el que jo un dia et vaig deifinir com encuadrament Lluisistic. M'explico: Sempre fas bones fotos (per alguna cosa ets un bon fotograf) pero dona la sensacio que manca un plus. En guio sempre es diu que el guio no s'escriu, es reescriu, i penso que en foto es semblant. L'impressio es que falta una volta de mes. Imaginem tots, la mateixa foto pero... entre les ombres sinistres i tenim molts ulls que ens observen i ens esperen... Tenim la mateixa foto pero amb una volta de mes. Creus que amb aquest plantejament haguesis tret mes puntuacio? a mi em dona que es posible que si. En aquest sentit ets una mica antagonic amb en Sergi, suposo que per aixo sou amics fa tant temps, jejejeje... Una molt bona foto en definitiva. Felicitats, molt bon repte.