Repte CII: "Llibertat"

jueves, 30 de julio de 2009

7 comentarios:

El Costillero dijo...

Punt!!!

en Sergi dijo...

La llibertat és una pura utopia, plena de barreres invisibles, no són ni serem mai lliures, però ens agrada enganyant-nos pensant que tenim la capacitat de decidir.
Potser li he posat més pa que formatge, però és un tema que m'agrada en especial, i crec que la imatge plantejada per l'Arnau va en aquesta línia.
Ens trobem amb un plantejament formal molt neutre; tant en el punt de vista, com en l'opció d'escollir treballar en B/N, com fins i tot la forma de plasmar-ho en 9 imatges (3X3).
Tenim una imatge d'una lectura ràpida, clara i m'atreviria a dir que inequívoca, i aquest és un bon punt a favor.
Ah! Potser un ocell si que pensem que no és lliure, de fet podríem discutir si està dotat de voluntat, però m'agrada molt el detall (ja sigui fet a posta, o sigui degut a la impossibilitat de fer-ho d'una altra forma...) que l'ocell al cap i a la fi el portis tu, vull dir no estem parlant de la llibertat o voluntat de les aus, els animals no es plantegen si són lliures o no.
M'ha recordat molt el repte de línies (http://reptevirust.blogspot.com/2009/01/línies.html) al que també vaig votar, m'agrada molt Arnau quan no fas la foto amb preses i tens les ideas clares cosa que, perdona el punyalet, no passa en tots els reptes.

+1Point

cmntez@gmail.com dijo...

Hòstia quin contrast de comentaris! (Reflexió)
1 punt Arnau i com diu en Sergi m'alegro que deixis de banda la fotos "conejeras". M'agrada que la poesia torni a rajar ulls en fora.
De la foto en sobte l'ocell, entra en compte de sortir. Això fa que pensar en quan a la llibertat. La llibertat en quan d'escollir si entrar o sortir, d'estar penjat o no. D'escollir de la persona en fora i no de fora a la persona.
Destaco el fons el qual li dona molta força al conjunt.
Espero que aquesta ressaca del repte 100 s'allargui fins el repte 200, puc notar-ho en el nivell de les imatges. Això, o que ja toca d'anar al catre.

Marçal dijo...

La trobo una idea molt maca. Les primeres fotos on es veu el bastó que condueix l'ocell són molt evocadores.

Potser em molesta una mica que la sèrie sigui de 9. Crec que amb 3 hauria estat suficient i hauria contribuït a fer-ne una lectura més evident d'es d'un primer moment.

Em triomfa més la idea que la forma però et dono el punt per la llibertat que ht'has sabut prendre en la realització.

punt

Octavi dijo...

Punt express!!

Lluis-T dijo...

trobo una idea força interessant, l'ocell de papiroflexia, lligat per un extrem. Els pisos de fons, llibertat? l'ocell que vola i torna? en realitat trobo moltes similituds amb la imatge del Gerard, l'esser humà està enamorat de les seves cadenes...
no m'agrada ni el format de 9 fotos, excessiu pel que vols explicar, al meu parer, ni l'encuadre una mica descuidat, també al meu parer. no hi ha punt aquest cos

en Sergi dijo...

Arnau, em sembla que et toca proposar repte!