"repte"

miércoles, 15 de julio de 2009

3 comentarios:

Grey dijo...

3 puntos como 3 tetazas imponentes que cayeron en tu capazo... Em va agradar moolt, molt la situacio, els colors vius i plens de vida, el vinet, el aire "road movie"... T'haig de dir per aixo una cosa, em vaig confondre. La meva interpretacio va ser que t'habis sortit del tema repte pero introduinte de ple en el repte 100. Vaig pensar que enlloc de un repte, el que vas representar era la celebracio del repte. Despres ens vas explicar el significat i la veritat em vaig destrempar una micona. Ara, l'imatge em continua agradant molt i molt i es mes que probable que t'enduguesis els 3 punts un altre cop. Aixi que un cop mes i amb mes significat que mai felicitats i molt bon repte...

Lluis-T dijo...

gran imatge, com sempre. Veig diversos reptes, el de copular dintre d'un cotxe sense dominar la tècnica i amb unes copes de més, el repte de no trencar les copes, i el repte de veure que hi ha reflexat a la ampolla. Es una imatge molt fresca i te una recorregut de lectura de llibre. Punts molt merescuts.

cmntez@gmail.com dijo...

Em va semblar una escena de tele-sèrie, vinyes vi i marro per donar i vendre. Sincerament no la vaig acabar d'entendre com a repte per a mi és una sort que "te cagas"!