Repte C: "Repte"

lunes, 6 de julio de 2009

Per fi!!!!
Ha estat un llarg camí però finalment s'hi ha arribat. Felicitats a tots per la proesa!!
I res millor que una gran orgia (creativa) per celebrar-ho.

TOTS CONTRA TOTS

Tema: "Repte"

les normes del repte100:
-el guanyador no repta a ningú en particular, sinó que es tracta d'un repte obert a la participació de qui ho desitgi.
-el plaç per realitzar la foto no serà una setmana sinó 10 dies, tenim de temps fins el dimecres dia 15 a les 23:59, el temps d'entrega serà inaplaçable excepte forces molt majors que caldrà justificar (i molt!)
-no s'otorgarà un vot a la fotografia que decidim que ho mereix, enlloc d'això, donarem 3, 2 i 1 punt a les tres propostes que més ens agradin, PERÒ! NO VOTAREM AL FIL DE COMENTARIS DE LA FOTO COM ÉS DE COSTUM! ho farem a la adreça de correu 100@virust.org.
-les votacions s'hauran de fer el dijous 16 o divendres 17 doncs el mateix divendres, farem un sopar al local (esteu tots convidats!), on a les 23:59 donarem per tancades les votacions i farem el recompte dels vots rebuts.

Apa per qualsevol dubte ja sabeu!

8 comentarios:

Octavi dijo...

100 reptes per l'amor de deu!!

Felcitats a tots!!

Grey dijo...

Realment es collonut, pero espereu que em penso que en Sergi ens te que penjar quelcom amb les bases del repte 100 i jo que se... Les meves ultimes noticies eren el que vaig escriure al repte 99 pero es veu que habien variat... Aixi que: SERGIIIIIIIIIIIIII MAMONASSSSOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!

Moltes felicitats!!! Com a regal per tots fotre una fotu collonuda !!! (hi sortiran collons???) XDDDDDDDDDDDDDD

Lluis-T dijo...

felicitats a tots!
Farem una virus-nit conmemorativa el 17 de juliol. Aviat rebreu més informació

Grey dijo...

Que? Ningu afectat pel que a Madrid en diuen el "canguelo"...
XDDDDDDDD

Lluis-T dijo...

jo crec que tothom apurarà fins al darrer moment per no mostrar les cartes ( hi han precedents de filtracions i posts interessats),jajaja

Sergio dijo...

Jojojo, sembla que ningú vol trencar el gel...

N'Arnau dijo...

Enhorabona colegues!!!
I mola molt el rollo del 100 i tots a l'hora...Em dona el rollo orgia en plan bacanal...M'excita...Si senyor...El REPTE 100 m'excita...i molt.Alea jacta est.

El Costillero dijo...

Qui és que falta encara????