Repte

jueves, 16 de julio de 2009

4 comentarios:

Grey dijo...

Despres d'explicar el concepte de la teva foto va guanyar molt. Per tant estem davant d'una imatge (injustament?) incompresa. Admeto que en cap moment vaig detectar els virus, mes que res pq desconec la seva forma, i per tant em resultaba molt dificil entendre-la. Veia a l'Octavi, veia com es capaç de crear del no res, veia els ous pelats de fer coses que jo no imagino ni com es fan, veia una imatge capaç de desprendre sensacions (vital, irrenunciable, aconseguit, olé!!!), pero tambe veia un ramon torpe incapaç de saber que tenia als seus nassos. Segurament (convençut jo) mereixedora de millor valoracio nomes pel concepte i una gran incompresa en el repte 100. Amb el pas del temps, molts cops les incomprensions s'acaben convertint en admiracions. I els cervells lerdus que no entenent el significat de les coses desperten un bon dia de la seva llarga siesteta. Felicitats i molt bon repte...

Lluis-T dijo...

reconec la meva negació, primer pensava que eren un óvuls bocazas, sobrevolant el mar, després vaig començar a pensar que podrien ser uns virus (potser induit en el meu subconscient per el comentari d'algú), però no li vaig trobar al final la relació amb repte, a part del fet que vas penjar in extremis i dels problemes de conexió que havies tingut. Em vaig quedar amb el teu compromís de tornar a fer "fotos de veritat".
¿les boques?

cmntez@gmail.com dijo...

Sorprenent però difícil d'encaixar dins del repte, no dins del local. Aquella nit, en el moment de la mostra de les imatges van venir al cap aquelles coses que debatíem si fer servir en més o menys quantitat el Ps. Tan és. Cadascú que foti el que li surti del collons, no?

en Sergi dijo...

Exacte dels collons, que és el que semblen els virus aquests! Tan feos som Octavi? Ais fill meu, aquesta foto té molt mèrit, no m'agrada massa la veritat, no està al teu nivell per res, ni molt menys, al nivell que pots arribar i ets capaç. Però els dos sabem que aquesta foto és producte del "no puc fallar" tot i no tenir temps, tot i anar liat fins al capdamunt, no vas voler fallar, no podies fallar, no hauria estat el repte 100 si arriba a faltar la teva foto!

Per cert no et vaig donar cap vot...