El viejo y el bar

sábado, 25 de julio de 2009

3 comentarios:

Lluis-T dijo...

Personalment hi han varies cosetes que no m'acaben d'agradar, la primera es que la acció succeix al carrer i per tant desdibuixa una mica el tema del repte. D'altres elements que no m'agradan son la trama de fons del dominó, ho trobo forçat. També em molesta la pilona en primer terme i la papera de frigo que despista masa la atenció. Crec que tenies un bon grup de gent i un bon tema, el dominó, per plasmar el tema del repte, bona idea i bona feina!

Gerard dijo...

Personalment a mi m'agrada molt la teva imatge.
I si la vas fer en tan poc temps té el doble de mèrit.
En un principi m'ha costat entendre què eren les formes circulars, i quan ho he vist ho he trobat molt encertat afegint significat i fuga a la imatge.
El que sí que em molesta força és la pilona que trobem en primer pla.
I potser personalment no m'hagués quedat només amb aquest pla sinó que hagués intentat introduir-me en el joc del dominó, buscant capturar alguna mirada de complicitat o somriure.
De totes maneres com t'he dic, em sembla molt encertat el tema i l'execució.
Felicitats.

Octavi dijo...

La teva no l'acabo de veure, pot-ser es el fusionat de les dues fotos el que no e convenç.

De totes formes si que m'agrada l'enquadre, igual tractan-la diferent en la post-po... No sé, es fàcil criticar quant la feina es feta.

No hi haguès hagut (Toma verbs de merda que ni sé si s'escriu així) punt. (Valgui la redundància)