Repte CI : "El viejo y el Bar"

viernes, 24 de julio de 2009

8 comentarios:

en Sergi dijo...

1 point, vaig a sopar i després comento (sure, sure)

Lluis-T dijo...

varies cosetes, primer i ha força elements per perdre`s a la foto, tota un galeria de souvenirs diversos, pero el cap taurino amb la inscripció florentino. El nostre vell, bé, en realitat n'hi han dos, un protagonista principal i un accesori, diguem que el principal potser en la meva opinió guanyaria més en la actitud del secundari, més espontaniament integrat en el bar, el viejo y el bar...Un punt.

Grey dijo...

Sentint-ho molt vinc del concert, estic cansat, em llevo moooooolt d'hora per anar a treballar i aquest cop no hi ha comentaroi extens. Punt. Em molen els detallets, el toro i determinades llums...

Lluis-T dijo...

vaja, quina poca participació, deu ser l'efecte "100".
En fi, et toca reptar de nou Gerard.
Al sure sure se li va allargar el sopar, jjjjjj

Marçal dijo...

Arribo tard. Ahir vaig ser fora tot el dia... i el dissabte al mati encara no hi havia fotos...

El meu punt va pel Gerard. M'agrada lo explicita que resulta la foto. Els detalls i la localització em semblen bé. Potser la posició del prota tan centrada és l'única cosa que em molesta una mica

Bona feina

Gerard dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Gerard dijo...

Doncs sí que ha votat poca gent sí.
O no han agradat les fotos o han trobat difícil decidir-se per una.
Prefereixo pensar en la segona opció.
O potser com diu el Lluís, la ressaca del 100 encara és present.

Pel què fa als comentaris totalment d'acord amb lo argumentat. Però no ho vaig poder controlar.

Octavi dijo...

Sento no haver votat, però entre el curru, l'aranya i la xiulamenta...

La teva foto m'ha agradat desde el principi. Crec que capta el rotllo canyí (deep canyí) de molts bars... Tots en tenim un així (O pitjor), al meu barri n'hi han uns quants, però el guanyador de lluny es diu "Bar Juventud"... Es impressionant, fa por entrar.

El que més em mola es aquest tractament Draganitzer o com es digui, en plan light. Li dona un relleu molt guapo a la textura.

La composició tb m'agrada i no em sobra cap iaio.

El punt era per a tu.