Repte XCIX: "De Pedra"

lunes, 29 de junio de 2009

Sincerament, anava a delegar el repte perque el dia 7 tinc que entregar ja registrat i encuadernat tot el totxo de la biblia de la peli i massa be no em va. Pero es el repte 99, o sigui a nomes un del 100, i trobo que no es moment de enrredus ni histories. Aixi que proposo un repte i mirare de cumplir com pugui.

I el reptat es en Gerard. Fa temps que em venia de gust que aquest megacrack que no tinc el plaer de coneixer personalment ( a veure quan et passes a veuren's) m'apallissés sense pietat.

I si no m'equivoco el guanyador triara el repte 100 en el que participem tots (amb plaç de 2 setmanes). Aixi si guanya en Gerard triara algu amb criteri, i si guanyo jo el que en te menys. No es morbós??? XDDDDDDDDDDDDD

I com que el repte 100 esta a tiru de pedra i arribar al repte 99 m'ha deixat de pedra...

REPTE XCIX: "De Pedra"

GERARD vs mamunet petit (o sigui jo)

3 comentarios:

Octavi dijo...

Ese guionista!! Queremos un bastardo tuyo!!

Entrega-l'hi-n's-la puta biblia en paper de water i digue-'hi'n-ha'ls amb els ulls fora d'orbita: Vols saber que faig amb les teves dates d'entrega?!?!

Grey dijo...

Calla calla, q si em donan curru soc capaç de fer l'entrega tatuada en la pell del meu prepusiu!!!
Soc un putu venut... JOJOJOJOJO

Octavi dijo...

Segur que si home!! Tu nomès has d'insistir!! I de venut res, mira de colar-te a alguna tele que tenen feina continua!!