Repte XCVI "SORPRESA MATINERA"

viernes, 12 de junio de 2009

5 comentarios:

Sergio dijo...

Que catxondos tots dos, molt bones fotos.

Em quedo amb la de l'Arnau, m'agrada més la composició, la il·luminació i el detall del rellotge.

Punt per l'Arnau!

I molt bon repte a tots dos.

Lluis-T dijo...

bona ambientació, aquesta llum i el grà ajuden a recrear una atmosfera onírica, pero no cola aquest "mastil", jaja
bonica estampa pero no hi ha punt aquesta vegada

Marçal dijo...

Em vaig despistar i vaig tard... però dono el meu vot a l'Arnau. M'agrada la llum que té la foto i l'ambient fred que es respira.
La conya està molt bé a les dues fotos però l'Octavi crec que va dir a l'ultim post que intentaria fer-los més "fotografics" i al final la vena photoshopera l'ha tornat a traïr. Impagable la cara de l'Octaviet a la tassa ...!!!

Octavi dijo...

Pocs vots eh? Xiulosos!

Bona foto Arnau, m'ha molat molt la llum i el teu jetu de felicitat jejeje; blau i negre, molt maco i la llum molt dolça.

Octavi dijo...

Per cert, si que volia fer una foto sense photshopada, però vaig tenir una visió quant pixava... La meva idea es seguir intentant fer fotos sense molt fotoxop.