Sorpresa Matinera

viernes, 12 de junio de 2009

4 comentarios:

El Costillero dijo...

+1

cmntez@gmail.com dijo...

Tot i què la foto de l'Arnau mostra la nostra satisfacció masculina de bon matí i què marca l'inici d'un bon dia segons l'angle d'inclinació respecte la bossa escrotal, la cara de l'Octavi, musical a punt de tocar la flauta de Bartolo, a dins de la tassa més feta servir al matí m'ha captivat. Es podria fer la unió de les dues imatges. Viu l'Octavi a la tassa de vàter de l'Arnau? Què li estan fent a l'Arnau sota els llençols, segons mostra la seva cara?
Punt per l'Octavi. Sensacional la idea i muntatge. El punt de llum de la imatge de l'Arnau em sembla fabulós tot i perdre la imatge un tant en qualitat a les ombres.
"L'home pensa en el mateix des de que es desperta fins que arriba al vàter" Anònim.

Lluis-T dijo...

un puntet per aqui. Hem vaig fer un fart de riure, sembla que estiguis a punt de beure en porró! Realment es una sorpresa matinera.

N'Arnau dijo...

Molt bona Octavi!Enhorabona!I jo que em pensava que t'havia pillat el lapsus de voler dir TRAMPERA matinera en comptes de sorpresa...I és que sempre pensant en la mateixa coseta...Per què serà?