Bellesa

viernes, 5 de junio de 2009

6 comentarios:

en Sergi dijo...

La "bellesa" está ahí fuera, sembla dir la foto, parafrasejant una famosa sèrie dels 90.
La bellesa no costa de trobar, pot estar en totes les petites coses que ens rodegen, ens envolten, i potser per això és difícil fixar-s'hi.
La foto és sòbria de plantejament (el format 2x1 horitzontal escollit ajuda a fer-la més estable) formal i d'elements, entenc que per centrar-nos i no distreure amb masses elements la vista del espectador. Està feta a l'aire lliure suposo que per introduir aquesta part "natural" que té la bellesa per l'Octavi que ens proposa aquesta imatge.
1 POINT

Marçal dijo...

M' agrada aquesta visió "naive" que li has donat. Com si algu sortis del cau i el primer que es troba ja és força esperançador. El format apaisat i força panoràmic ajuda a aquesta idea de primer contacte amb l'exterior després d'un temps reclòs en l'obscuritat d'un món subterrani...

1 punt!

Gerard dijo...

La del Cris em guanya per concepte, però la de l'Octavi com a foto. I com que no es pot dividir el punt, em decideixo per la de l'Octavi.
Felicitats als dos per oferir punts de vista tan divergents.

Lluis-T dijo...

Un punt de vista arriscat que funciona molt bé, i una bellesa que és arreu, tot el que queda a l'abast de l'astre rei. És una imatge que per a mi va de menys a més, al veure-la no hem va agradar massa però amb una segona ullada guanya, com els bons vins

Octavi dijo...

Gracies a tots pels comentaris!!

La foto em va costar una mica de fer, però sobretot em va costar de retocar per fer-la més atractiva (la meva càmara es xiulosa), sense artificis ni muntatges. Vull anar aprenent a fer fotos, que mola molt. Seguiré per aquest camí (A no ser que repti o em repti algún photoshopero de pro jejeje) i procuraré no caure excecivament en tòpics (Tendeixo a copiar quant no se fer alguna cosa, fotos en aquest cas).

Per altre banda, no tinc clar qué ha passat al final, valen els punts fora de temps (Damián, Gerard, LLuis)? pq si no, hi ha empat; es més, es dona el dia d'avui per votar ja que el Cris no va poder pujar la foto fins dissabte? Existeix vida inteligent a la terra?

Algún moderador que digui quelcom!!

Sergio dijo...

Jo opino que si que valen els punts ja que en Cris va entregar la feina tard. També esperaria fins les 12 de dilluns (avui) de las nit per tancar
les votacions.

Em d'intentar entregar la foto el divendres o com a mínim avisar que s'entrega tard siusplau!
També em d'intentar votar dintre de termini.