vampir

sábado, 3 de noviembre de 2007

14 comentarios:

isma dijo...

m'encanta!!!!!!!!!!!.
nene el meu point es per tù. la composicio de la foto es espectacular al igual que la trajectoria de la llum...el vidre del mirall sembla aigua!!!!.
octavi ...la teva mola ..pero la den chacho rubio....mola mes.

Octavi dijo...

Xiula xiula... a veure si arriba dilluns per poder dir cosetes!!!

Sergi dijo...

jo per mi les pots dir ara mateix in the moment.
li dius al gat i llestos!

;D

Octavi dijo...

Calla calla!! No em tiris de la llengua!!!

Voteu xiulosos del mon!!!

Evinchi dijo...

Jjajajaja, que buenaaaaaaaaaa.

Lluis-T dijo...

Molt rebé, et donaré el meu puntet, però l'Octavi t'ho ha posat molt dificil.
Diria que és una imatge que la tens que mirar varies vegades i amb calma per apreciar-la. La primera cosa que em va venir al cap es, umm a veure, que em vol explicar aquí. Això per mi ja és molt, que la foto et faci pensar
Primer perdoneu si dic alguna bestiesa, però no conec massa el món vampíric (a mi pesar).
Tinc la sensació que alguna cosa acava de pasar, el nostre vampir ha patit potser les consequències de la llum? Amb trencadissa del mirall inclòs, m'encanta com queden els vidres i la inquietant posició dels que han quedan encara en peu al mirall. El reflexe del troços del terra no es corresponen, teoricament, amb el que haurien de reflectir, la qual cosa em posa palote, com diu l'Isma. Vols sugerir diferents plànols de la realitat?
El lloc es també com molt enigmàtic, ben podria ser els baixos d'algun castell on dormis nosferatu.
El que mes m'agrada és la sensació que provoca la trencadisa de que alguna cosa important acava de succeir.
Felicitats per tan bona imatge.

Marçal dijo...

La primera vegada que vaig veure aquesta foto, vaig pensar que era més fluixa que la de l'Octavi, certament. No lligava massa bé el tema del mirall trencat i és que a mi, el tema Vampir no m'ha apassionat massa mai.
Després d'investigar una mica, crec que aquesta és una imatge que deixa més cami lliure al observador que la de l'Octavi. I això en aquest cas m'agrada.

Trobo que el racó que has trobat funciona molt bé. La il·luminació dura que vé del darrera, ajuda molt a crear sensació d'estar una mica lluny del territori "segur" i per tant estem en un lloc inquietant.

Només hi ha una cosa que no m'agrada i és el mirall tant todo a cien que has fet servir! Aquest detall, ha estat a punt de fer-me repensar i donar el Punt a l'Octavi però finalment és per tu. Molt Bé!

N'Arnau dijo...

Mirall trencat...Set anys de desgracia.Joer!Un bon començament i una aposta molt valenta chavalote!M'encanta la textura i el "color" de la foto,el fet de suggerir més que ensenyar en sóc completament partidari, i la simplicitat gairabé sempre s'acaba imposant,però...I aquí va el meu però...I aqui coincideixo amb el Marçal,un mirall com aquest en un lloc com aquell,a l'hora que una trencadissa massa postissa...I com la concepció és tan elemental en la imatge,doncs una coseta com aquesta per mi grinyola en un món tan evocadoramnet vampiresc...Doncs això,el meu puntillo cap a l'altre.

Damián Costa dijo...

Lo dije en el anterior reto y lo repito ahora: me gusta más tener que pensar que saberlo todo (o casi todo). Y parece que en este reto casi todos coincidimos.

Mi voto para SERGI.

Con la foto de Sergi me da por imaginar qué ha psado antes y qué puede pasar ahora, y qué ha pasado con el dueño del espejo. Con la de Octavi tengo un poco esa misma sensación, pero no "me deja" pensar, casi que me lo da todo hecho. El espejo, el sitio,... el Sergi me da más elementos intrigantes que el recodo del callejon.

Además, la chica y el callejón me recuerdan a algunas películas de la Hammer o del Sherlock Holmes de Basil Rathbone "coloreada" (salvando todas las distancias: sé que la tuya no lo está y es mejor que dicho "coloreado-destrozado") y la de Sergi me recuerda a "Jóvenes ocultos" (pero un poquitín más seria); y, a lo mejor por la cercanía temporal, me toca más ésta última (y eso que yo casi siempre prefiero los "clásicos").

De todas formas... si que te pediría apuntarme a la sesion de retoques fotoxoperos con el Lluis... a ver si así me defiendo mejor con el programita...

Lo siento, Lluis, pero este fin de semana no me anulas el voto... A jod(pip)rse...

RECUERDEN: el 16 de noviembre... POSESIÓN INFERNAL (1 ó 2, ya veremos)...

Octavi dijo...

Gaire, gaire, que ja tenim guanyador... Diuen...

A mi tb m'agrada la foto del Sergi, però hi han coses que no em convencen. M'agrada la composició, m'agrada el mirall trencat sense reflexe, m'agrada molt l'idea i sobretot un parell de pebrots per fotre algo tant arriscat i tant lograt. Peeeeeeeero, no m'agrada el lloc, massa típic "abandonat", molaria més si estigués una mica "atretzat" i no m'agrada la llum, la direcció sí, però tot es massa clar, massa directe, no hi ha foscor (Per mi imprescindible amb aquesta temàtica).

Molt ben fet Sergi (cab..n de merd. fil. de...ta).

Dixit.

Octavi dijo...

P.D.: ARA NO US ENSENYARÉ RES DE RES!!!!!

No home no, que es conya... Us ensenyaré el cul!!

Si voleu ho fem el mateix dia del flim i matem uns quants ocells.

cmntez@gmail.com dijo...

L'ambient aconseguit és d'allò més espectacular però em deixa pensant si haig de recollir els vidres o marxar abans de fotin la culpa. Molt bona feina.
PERÒ:
És impossible donar un veredicte amb tant defalliment de les normes. Feblesa hauria de ser el títol del blog. Intransigència quan hi ha una explicació però no hi hagut cap. Tornem a l'edat dels barrufets. Barrufa tu que jo ja no puc.

Octavi dijo...

Les hores de sentència han entrat totes a temps... Els dos reptes tb...

Quines normes ens hem saltat...?

Xiula, xiula... o millor... barrufa, barrufa...

cmntez@gmail.com dijo...

Aquest és el blog del repte. I no penso fer més merder el que toca.