Protesto!

jueves, 15 de noviembre de 2007

21 comentarios:

Lluis-T dijo...

XIULAAAAAA!!!!
La polémica está servida!!!!!
Pels que no conegueu l'Arnau, pateix d'astigmatisme i no ha aconseguit fer una foto enfocada en la seva vida. Si em permeteu la broma i el comentari abans de termini. Juer que ja m'estic acollonint....

Octavi dijo...

Xiula gaire gaire...

Sergi dijo...

jo només tinc una pregunta indiscreta, aquesta fotografia està feta aquesta setmana, o és d'stock?

Lluis-T dijo...

Arnau, la racanyeria t'ha pogut. Hi han càmeras que porten auto-focus. Ho dic perque no li veig cap intenció al desenfoc. La foto? tampoc m'aporta res i ni tan sols entenc que vols dir. Apali, unaltre vegada serà.

Octavi dijo...

D'entrada es una clara protesta (Sigui de l'època que sigui).

M'agrada molt. Els colors combinen de collons i l'estètica mogoda li dona un aire irreverent (Que ja l'hi escau al tema). Maca tb la perspectiva i l'encuadre.

Punt per a tu. Molt bona foto.

cmntez@gmail.com dijo...

El meu punt es queda aquí. És una protesta amb cara i ulls.
Protesto perquè la intervenció del master no és apropiada.
M'agrada el contrast de color i el punt de vista tot i que és una mica arriscat. Però és l'estil Lomo.

Sergi dijo...

A mi em va la canya, però:

Cris:"Protesto perquè la intervenció del master no és apropiada."

és igual a:

"no s'ajusta"

suposo que deu ser part del sentit de l'humor democràtic que no entenc...

Sergi dijo...

i per cert continuo tenint la pregunta que tenia més amunt, please Arnau contesta alguna cosa, ok?

cmntez@gmail.com dijo...

Clar com no hi han normes del tot definides campes al teu aire.
No és just que vulguis fer veure els demés si l'Arnau a fet la foto ara o fa temps. Simplement.
El fet que no ho entenguis demostra coses.

cmntez@gmail.com dijo...

i simplement no és apropiada.

Sergi dijo...

cita de Cris:"No és just que vulguis fer veure els demés si l'Arnau a fet la foto ara o fa temps. Simplement.
El fet que no ho entenguis demostra coses."

simplement és una pregunta, sóc un tio curiós, i em semblaria important si fos d'stock, de cara a propers reptes, només això.
per cert m'encanta el teu sentit de l'humor (suposo que tot continua sent broma)

N'Arnau dijo...

A la pregunteta indiscreta del Sergi, doncs la foto és de fa temps...però no et sabria exactament quant fa...Per què?És què potser caduquen i a lo millor podrien indigesrtar algú?
PD:El reptats no haurien de chitón fins passat el termini de votació?

N'Arnau dijo...

A la pregunteta indiscreta del Sergi, doncs la foto és de fa temps...però no et sabria exactament quant fa...Per què?És què potser caduquen i a lo millor podrien indigesrtar algú?
PD:El reptats no haurien de chitón fins passat el termini de votació?

Sergi dijo...

Perquè? preguntes,

Jo considero que el repte es per fer-lo durant la setmana, però, és només la meva consideració, evidentment, no passa res per utilitzar una foto antiga, però és algo que ara que en hi hem trobat estaria bé parlar de cara a futurs reptes, només és això, evidentment les fotos no caduquen!

i a la postdata et diré que tens tota la raó, no hauria costat res fer el mateix comentari un cop acabat el termini de votacions, però crec (i tornes a que només és el meu criteri) que hauria estat bé indicar-ho de bon principi al penjar la foto.

res més, aprofito per recordar que el repte és únicament un divertimento per passar el rato, i que hem entrat en una dinàmica potser una mica hardcore.

N'Arnau dijo...

La qüestió és anar delimitant pautes de comportament a l'hora d'afrontar el Repte.En aquest cas el fet de si és vàlid o no recorrer a fotos d'stock o no...A mirar el correu s'ha dit!(on el tema serà tractat de manera molt més extensa)

Lluis-T dijo...

Ja us ho dic jo, com a master cabronàs que sóc: la foto te que ser feta duranta la setmana, així es va parlar i no crec que pugui ser d'una altra manera. Sino la paraula repte s'hauria d'eliminar.
Dixit i xiulat queda

cmntez@gmail.com dijo...

Els comentaris queden escrits i la gent ja els llegeix, crec que no són estúpids. En quant al procediment és arbitrari i no hi ha manera de poder divertir-se.
Avui i que quedi escrit, veient la poca formalitat passo del repte. Passo de perdre un minut més. Ja vaig protestar perquè hi hagués unes normes establertes i l'únic que he aconseguit és...res.
Des d' el primer dia del repte fins a dia d'avui la cosa no ha millorat.

Marçal dijo...

Começo pel principi, no entenc la foto i per tant no puc comentar massa.

Faig masses fotos de coses sense misteri com ampolles de vi i tal... t'indiquen l'anyada, la varietat, amb quin menjar combina i a quina temperatura l'has de consumir. Però no indiquen que m'atrofien els sentits.

D'altra banda veig que ningu dels que aparentment l'entenen explica què hi passa.

Potser acabo de fotre encara més el préssec però...

Octavi dijo...

A mi em continua agradant la foto...

Però tu xiula... i ben fort...

N'Arnau dijo...

Per en Marçal i els que no hagin pillat el quid de la foto...Aquesta pintada damunt d'una vorera de és una d'entre moltes representant el què seria un metre quadrat i el preu abusiu que se'n paga avui en dia a Barcelona(entre d'altres indrets),i diriem que el context i al seva reivindicació d'aquesta forma ve donada per la "PLATAFORMA PER UN HABITATGE DIGNE"...per a més indicacions...http://www.viviendadigna.org/catalunya/

N'Arnau dijo...

Per en Marçal i els que no hagin pillat el quid de la foto...Aquesta pintada damunt d'una vorera de és una d'entre moltes representant el què seria un metre quadrat i el preu abusiu que se'n paga avui en dia a Barcelona(entre d'altres indrets),i diriem que el context i al seva reivindicació d'aquesta forma ve donada per la "PLATAFORMA PER UN HABITATGE DIGNE"...per a més indicacions...http://www.viviendadigna.org/catalunya/