En blanc

miércoles, 21 de noviembre de 2007

7 comentarios:

Octavi dijo...

Hombre! Sembla que el repte torna a ser el que era...

Diuen...

Marçal dijo...

-

Marçal dijo...

...

Marçal dijo...

A veure si animo l'intenció de vot... Sergi, la teva foto m'agrada per la composició i la llum que té. M'agrada la idea de cremar la pàgina fins el punt enquè la informació que hi ha, desapareix i es queda i ens deixa en blanc. Però la foto del Lluís és més conyona i l'ànim que tinc en el dia d'avui fà que m'agradi més.

Octavi dijo...

M'agrada la foto en sí. M'agrada el desenfoc (Que sempre fas servir, ejem), m'agrada la cromàtica calenta, m'agrada l'enquadre... Però sobretot m'agrada que no sigui tot en blanc, pq li dona moltes més lectures (o Hola, o Semana). A mi em sugereix algo que es torna blanc irremediablement (Quasi rotllo enfermetat).

Punt per tú.

Molt xula.

N'Arnau dijo...

Foto molt acurada...Si ademés de "llegir" la foto llegeixo la pàgina retratada m'evoca i em remarca encara més el tema del Repte...M'agrada.M'agrada però no m'emociona.Potser per una representació massa assequible del tema.I com la del Lluís té una representació més "alegre",doncs el puntet en una millor ocasió serà.

en Sergi dijo...

La meva foto te poc misatge a explicar, no volia sinó explicar que l'excés acava en destrucció, que l'excés d'informació acaba destruint la informació, l'excés de llum, fa que no hi veiem.

Justament amb en Lluís vaig iniciar una serie de fotos tractant el tema, només eren "esquemes" i he cregut adecuat, rependre aquella idea per aquest repte, potser l'utilitzar un text de fons ha fet que el misatge fos algo confós, però lluny de desagradar-me he pensat que així la imatge podia pendre multiples lectures.

La composició és tant senzilla que paso de comentar res, que no cal...

apali a descansar que ja en toca!