Vampir

jueves, 1 de noviembre de 2007

22 comentarios:

Octavi dijo...

Xiula xiula xiula!!

Estic nerviosa i ansiosa com una verge!!

Lluis-T dijo...

XIULA QUE XIULA!!!
Grande Octavi.

cmntez@gmail.com dijo...

Verge, després d'aquesta mossegada deixaràs de ser-ho. T'ho ven asseguro!

Octavi dijo...

Volem veure la del Segi! Volem veure la del Sergi!

Xiula xiula!!

Marçal dijo...

Jo vaig destapar la bèeeeeeestia!!!

cmntez@gmail.com dijo...

Ens tens acollonits!

Octavi dijo...

Home, es jalogüin!

Deu està a punt de postejar... Xiula xiula...

Sergi dijo...

jo ja he postejat, ara el que no entenc és perquè la teva foto surt tan gran i la meva tant petita...

:´(

Octavi dijo...

Doncs no sé, l ahauràs fet més petita... Diuen... espera, que torno a mirar la teva... M'encanta el repte...

isma dijo...

ets un cabronaso per que la teva instantanea es molt bona!!! portes una racha de collons! ets un monstre fent lo teu!.pero....o sento molt....la den sergi me pone paloooooooooooooooteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!

Octavi dijo...

jejejejeje... palote maaaaan!!!!!

Octavi dijo...

Però digueu algo per l'amor de jesucrist!!

Ja no em queden ungles, he tirat de les del peu i m'he trencat dos dents!!!

Xiulaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

Lluis-T dijo...

Xiula que Xiula. Impressionant imatge, digna de cartell de cinema (dels bons), voldria saber en detall com has fet el tractament de la imatge per aconseguir aquest efecte.
Has aconseguit crear una atmosfera molt inquietant, aquesta lluna apunt de deixar via lliure al esser maligne, aquest carreró que no pasaria de nit ni de coña. La verge? en canvi la veig una mica "embutida".
La sang, és sang oi? no la veig molt real, però que collons i que més dona, es una imatge brutal.
Normalment et donaria el meu puntet, però la foto d'en Sergi m'ha captivat.

Octavi dijo...

Xiulaaaaaaaaaa

Quant vulguis et faig un fast food photoshopero pa impresionar a tus amistades y familiares!

Vinga xiulosos, que sou sis a votar, encara no he perdut la guerra....

Marçal dijo...

Bueno bueno bueno... Crec que estem davant d'una imatge que transmet super bé el que ha passat. Aquest racó de carrer aquest amb segles d'història al damunt, la llumeta groga com si fos un antic llum d'oli, la lluna que és testimoni de l'escena, la noia que s'arrapenja a la paret en senyal d'abatiment, la sang...

Però quin currassu Octavi! Et felicito altre cop però després d'haver investigat sobre la imatge d'en Sergi (jo tampoc he estat mai massa al lloro sobre tema vampiresc) crec que tot i ser una imatge menys "cantona" de primera ullada, d'en mica en mica va deixant anar el teixit de la història que en Sergi tenia al cap. No hi ha punt a la saca...

Octavi dijo...

Fins ara deixàvem passar a dones i nens abans... Però ara ja comença a haver estampida en el barcuuu!!!

Se hundeeee!!! Silly the last!!!!

N'Arnau dijo...

Vaya supermegaproducció!La posada en escena esta guapa,i és una imatge evocadora i coincideix amb els referents propis que tinc sobre temàtica vampirs(què tampoc són gaires)...També dir que hi han llunes i llunes...I el fanal té dues bombetes, o és un peazo reflex?...Vaya també amb quines coses em vaig a fixar!El que deia, doncs que el meu punt va per tu....Feia temps que no veia cap peli de vampirs i aqui n'has possat un troçet...Té mèrit la feina.

Octavi dijo...

Gracies Aranau!!

The Honor Point!

cmntez@gmail.com dijo...

Has recreat un ambient amb tot de detalls que deixen entreveure el títol del repte. Com sempre la presentació és digne de lloança. Els pits ja me'ls he posat a on volies. Ara només queda que tu facis la teva part.
PERÒ:
És impossible donar un veredicte amb tant defalliment de les normes. Feblesa hauria de ser el títol del blog. Intransigència quan hi ha una explicació però no hi hagut cap. Tornem a l'edat dels barrufets. Barrufa tu que jo ja no puc.

N'Arnau dijo...

ehem...I amb això de barrufar vols dir algo...oi?No acabo de pillar el quid de la qüestió.

Lluis-T dijo...

Cris, que vols dir amb aquest comentari?, no ho entenc

Octavi dijo...

Jo tampoc ho entenc (hi'ls-n's-ho)