Impossible

viernes, 9 de noviembre de 2007

11 comentarios:

Octavi dijo...

Gaire, gaire...

Octavi dijo...

Voy!

M'agrada molt la foto. M'agrada el contrast, m'agrada bastant l'encuadre, m'agrada sobretot la textura que aconsegueixes. Em transmet moltes coses però no impossible. No l'acabu de veure, francament; que vols dir? Que algú la mort a tirus? O que la porta no va enlloc? Xiula xiula eh...? Per altre banda podríes canviar de tons... o no...

El punt es per tú per una sencilla questió estètica (Meu criteri, eh?), ja que crec que cap dels dos ha aconseguit plasmar bé el repte... Però s'ha de donar el punt.

Dixit.

cmntez@gmail.com dijo...

El fet de no continuar, de no poder passar. Jo m'hagués estalviat la porta. Com concepte la paret era bona. Les portes s'obren per molt tancades que les deixis. Sinó busques el detall de la porta mig oberta, com significat, totes les demés, o la gran majoria, són portes que es poden haver tancat o que les penses obrir. No deixen de ser forats en una paret. Aquesta en particular, que sembla exterior pel marc, tinc la sensació de què penses obrir-la. El plano frontal en front d'ella marca la direcció. Ara si impossible ho veus ja és qüestió de l'autor.
M'hagués quedat només amb la paret.
Coincideixo amb l'Octavi amb l'enquadre i la post.
Com que no se que faràs i no sé quin significat hi ha et dono el puntet perquè t'animis i l'obris.

cmntez@gmail.com dijo...

Un moment no té pany. Això vol dir que haurien d'obrir-la des de dins. A no se que tinguis claus, les tens?. Doncs pica perquè potser qui hi ha algú a dins i no sap que estàs a fora. És de nit, ja refresca i fa fred. Podria ser que marxessis i llavors ja seria impossible.
Hòsties quin repte més raro.

Lluis-T dijo...

xiula, xiula,
fluixa, fluixa. Potser el que vols destacar es que es una porta en un simple mur, que no tanca res perques el mur es obert? A mi, al contrai que Cristo, no hem dona la sensació que la porta s'hagui d'obrir. En qualsevol cas, no li trobo massa interès a la foto, però el tractament quasi blanc i negre crec que li funciona, nomès per això et donaré el meu puntet, sin pena ni gloria.

Marçal dijo...

Estic amb l'Octavi i algun altre comentari que he llegit. No entenc la foto. O sigui, veig que la porta tancada i rovellada i sense pany i feta caldo i en un lloc tant inhòspit i és de nit... tot molt xulo i ben texturitzat i tOnejat , tot això podria voler dir que és una porta infranquejable i per tant impossible de entrar-hi. Però em sembla massa poc.

De totes maneres, el punt te'l dono a tu per una qüestió estètica, que sí que està treballada.

N'Arnau dijo...

Doncs coincideixo amb el tarannà de la majoria dels posts...La plàstica guanya,la significació perd.M'agrada la textura a trvés del color,el contrast de superfícies...Però la seva lectura no m'evoca grans coses...posa-li paret,posa-li porta, i què tenim?Doncs segur què la significació hi és, i per més simbolismes que se'n puguin derivar d'una paret i/o d'una porta,que no són poques,doncs trobo a faltar una explicació més concreta del tema...Però dit això,doncs lo altre,lo bonic et donarà el meu puntet.

cmntez@gmail.com dijo...

Jo no dic que s'hagi d'obrir, jo parlo de les portes en general. Tergiversador, amb l'esforç que haig de fer per fer-me entendre!

Lluis-T dijo...

Cris, veo al Sr.Cuní(t) toas las mañanas, como no voy a tergiversar?

cmntez@gmail.com dijo...

Ai! Quin mal fa la tele! Més aviat la programació i els seus personatges.

Lluis-T dijo...

Aqui ja no xiulo, que ja he xiulat en l'altre