Reto CLXXVII: Amb elements de l'estoig

viernes, 14 de enero de 2011

9 comentarios:

Sergio dijo...

Punt!

La teva m'explica millor que fer amb els elements de l'estoig.

El tema donava joc per buscar una metafora sobre el que es pot fer amb el material que tinguis a mà i que no es especific per aconseguir la teva finalitat, però cap dels dos ha anat pel camí "dificil".

Lluis-T dijo...

punt,
gran caracterització, joker

m'agrada més el que es pot fer amb aquest estoig

Octavi dijo...

Caracterització molt xula (com sempre), però aquest cop m'ha pogut l'estética Marçaliana.

Gerard dijo...

Jodeeeerrr!!
he arribat molt tard. Ho sento.
M'ha agradat molt la teva proposta. Tan el punt de vista com l'ambientació entre gòtica i trans que li has donat.
Felicitats per la imatge..

Lluis-T dijo...

Damià, guanyes per 2-1
OCTAVI!!!!és una pena sempre arribes un pel tard i no poden comptar els teus vots!!!potser a la propera

Si no saps a qui reptar, et proposo a la Júlia i així s'estrena en el repte.

Marc Arisa dijo...

No es una imatge tant bonica com l'altre xo m'ha agradat molt la visió i l'enfoc que has donat, no m'esperava que els tirs anessin per aquí

Damián Costa dijo...

Oída la voz de la autoridad, hoy mismo retaré.
Debo decir que en este caso no retaré a Júlia porque voy a presentar a otra nueva invitada: Imma.
Le gustaba nuestro estudio (lástima que tuvimos que cerrarlo) y le gustó nuestra idea del reto. Así que voy a introducirla en esta secta semanal.
Si le venciera, retaré a Júlia.

Marçal dijo...

Damià! Molt bona la teva foto. Jo pas que havia pensat en un estoig de maquilllatge! La teva transformació a mig procés m'agrada i deixa ben clar el potencial d'un estoig amb pintures facials.

Felicitats!

Grey dijo...

A favor: Clar, directe, concís, Drag Queen... XDDDDD

En contra: Potser una mica més de joc de llum o de posada en escena, però no ho dic perque estigui malament en absolut.